Julekort 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.439 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Tina2

Skal vi ikke se hinandens julekort fra i år?

Her er vores.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

tumle81

Wauw hvor er det flot... Hvor har du købt det henne?? Er der plads til at skrive bagpå??

Vi har bare vedhæftet billede på alm kort, så det er som sådan ikke julet. Det er heller ikke nemt at få 3 unger til at sidde stille og smile samtidig, men vi fik da et billede

Knus Kathrina

Anmeld

10. december 2010

Tina2

tumle81 skriver:

Wauw hvor er det flot... Hvor har du købt det henne?? Er der plads til at skrive bagpå??

Vi har bare vedhæftet billede på alm kort, så det er som sådan ikke julet. Det er heller ikke nemt at få 3 unger til at sidde stille og smile samtidig, men vi fik da et billede

Knus Kathrina

Super dejligt billede, Kathrina :-)

Vi har fået det lavet ved Vistaprint, og ja man ku skrive bagpå..... Tror jeg sku ha lavet lidt flere, men så laver jeg bare et billede til resten i et kort.....

Altså vores har jo ikke nissehuer på, men ku simpelthrn ikke få et billede af dem alle tre hvor alle så normal ud *hrmf*

Så de fik taget billede hver for sig..... Hold kæft Filuca var svær, tog dobbelt så mange af hende som af de andre, total kunstigt smil eller sådan et rigtig "dårligt" smil hvor munden smiler men ikke ansigtet..... Og hende der var så fotogen engang, det er hun godt nok ikke lige pt

Anmeld

14. december 2010

Susan1978

Så fik jeg endelig efter godt 4 dages sygdom endelig sat mig ned og fik bestilt julekort - som igen i år er et billede jeg selv har taget af ungerne og ikke et jule et, da jeg ved rigtig mange af mine venner + familie har det stående hele året.

har også bestilt kalendre til den del af familien der som sådan ikke får julegaver eller som bor langt væk.    puh det er lige et hak i økonomien alligevel..   selv om de var "billige" og kortene var næsten gratis.

Anmeld

14. december 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Så fik jeg endelig efter godt 4 dages sygdom endelig sat mig ned og fik bestilt julekort - som igen i år er et billede jeg selv har taget af ungerne og ikke et jule et, da jeg ved rigtig mange af mine venner + familie har det stående hele året.

har også bestilt kalendre til den del af familien der som sådan ikke får julegaver eller som bor langt væk.   puh det er lige et hak i økonomien alligevel..   selv om de var "billige" og kortene var næsten gratis.

Supergodt billede, er det ved vistaprint du har bestilt?

Anmeld

15. december 2010

Susan1978

Tina2 skriver:

Supergodt billede, er det ved vistaprint du har bestilt?

ja!

jeg bestilte 10 vægkalendre også kunne jeg vælge 100 postkort gratis, der valgte jeg så at sætte dette billede på også skrive tekst bagpå.. :-)

men med levering osv.. blev det alligevel 1000,-

Anmeld

15. december 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

ja!

jeg bestilte 10 vægkalendre også kunne jeg vælge 100 postkort gratis, der valgte jeg så at sætte dette billede på også skrive tekst bagpå.. :-)

men med levering osv.. blev det alligevel 1000,-

vi fik 5 vægkalendere, 20 dåbsinvitationer, 20 julekort og 50 til- og fra kort med billede til ca 700 kr, men de 176 kr var sgu også porto!

Anmeld

16. december 2010

JulieE

Hvor erdet bare nogle gode julekortbilleder

Her er vores:

Anmeld

16. december 2010

Sofie

Sikke nogle dejlige julekort  

Vi har også lavet "rigtige" julekort i år.. Plejer ellers altid at printe et billede og ligge i et kort, men i år skulle det prøves..

Vi har valgt 3 billeder på kortet.. kommer lige med her, da billedet jeg har af kortet vist ikke er så stort (kopiret).

Rigtig glædelig jul til Jer alle sammen og Jeres familier

Anmeld

16. december 2010

Sofie

Sofie skriver:

Sikke nogle dejlige julekort  

Vi har også lavet "rigtige" julekort i år.. Plejer ellers altid at printe et billede og ligge i et kort, men i år skulle det prøves..

Vi har valgt 3 billeder på kortet.. kommer lige med her, da billedet jeg har af kortet vist ikke er så stort (kopiret).

Rigtig glædelig jul til Jer alle sammen og Jeres familier

Hmmmm.... Hvor pokker blev mine billeder af

Prøver liiiige igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.