Hvor langt er jeg mon henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Blyb

Mette 27 skriver:

Synes det passer meget godt med det du selv tror, efter din ægløsning, tager udgangs punkt i mine egne graviditeter, måske er du en til to uger længere henne, mine teste har altid været svagt positive, men scanningerne har vist at jeg med den første og denne gang længere henne end jeg selv troede, så det kan man vist ikke regne med. 

for at alt nok skal gå godt, eller ret og sagt det skal det helt sikkert nok gøre.. 

Ja du har nok ret.. Jeg må se tiden an. Skal til scanning på næste mandag, så der får jeg nok lidt mere vished

Og tak for - vi håber, håber, håber også denne gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Blyb

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg ved det heller ikke, men ville lige ønske dig tillykke med graviditeten, som jeg selvf håber vil gå godt denne gang

Håber også, at der er nogen der kan svare dig..

Tusinde tak..venter lidt endnu med at glæde mig for meget

Anmeld

12. december 2010

Blyb

-Milla- skriver:

Tillykke med graviditeten. Måske du bliver tilbudt en terminscanning, når du ikke har nået at have en alm. cyklus.
Jeg selv havde meget uregelmæssig mens, og sidste mens var et par måneder før jeg testede positivt.
Jeg fik en terminscanning hos min gyn, som jeg har gået hos. Fik også brev fra hospitalet, som ville se mig til en terminscanning, da min termin ikke var fastlagt. nøjedes så bare med at tage til den hos min gyn.

Ja jeg har også fået en tid hos min gyn d.20/12. Ventetiden er bare en smule lang..er jo død nysgerring for om alt er som det skal være.

- og mange tak. Også tillykke til dig

Anmeld

12. december 2010

Blyb

thilde-tusindfryd skriver:

Prøv denne her

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm

og se evt. også de andre tråde hvor dette emne er blevet snakket om.

Tak, men jeg kan ikke rigtig bruge den, eftersom jeg ikke har haft mens siden medicinsk abort- og denne cyklus har været meget længere end normalt.

Anmeld

12. december 2010

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

med det du skriver tror jeg der er termin om kring en 16/8-2011-.

held og lykke med graviditeten denne gang

Anmeld

12. december 2010

Blyb

Mettemus skriver:

Har ikke noget fornuftigt bud på en terminsdato, men vil sende det største kram og en hel håndfuld krydsede fingre - håber sådan for jer, at dette skal blive lykkens gang!

Tak for de søde ord Mette. Tør slet ikke glæde mig endnu. Jeg er helt nede på jorden omkring det hele. Må finde alt min tålmodighed frem og bare vente og se tiden an. Der er ikke så meget andet at gøre.

Skal til scanning d.20 og er selvfølgelig meget spændt på, hvordan det ser ud der..

fra mig - og din termin nærmer sig da med meget hastige skridt! SÅ spændende..

Anmeld

12. december 2010

Blyb

lisbeth jess skriver:

med det du skriver tror jeg der er termin om kring en 16/8-2011-.

held og lykke med graviditeten denne gang

Ja det er umiddelbart også min tanke Tak for svar..

Anmeld

12. december 2010

thilde-tusindfryd

Blyb skriver:

Tak, men jeg kan ikke rigtig bruge den, eftersom jeg ikke har haft mens siden medicinsk abort- og denne cyklus har været meget længere end normalt.

Men det vigtige er jo ægløsningstidpunktet. Og at du kender længden på din normale cyklus. Så kan du bare gå ud fra 29 dage og regne tilbage og sætte den dag på, som din sidste mens. første dag og så beregne termin ud fra det.

Men det var måske ikke det, du var ude efter ?

Hvis det er fordi, du gerne vil vide, hvor langt du reelt er henne, altså den præcise befrugtningsdato, så må du nok vente til NF scanningen i uge 13.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.