SussieThyssen skriver:

Nej ved du nu hvad..det lyder da som verdens dårligste vittighed.
Stakkels din lille mand, og stakkels dig, at I skulle udsættes for den, faktisk ækle oplevelse.
Her går man og tror at det er pæne små sterile rum med både et lille fikst tv og nogle up to date blade, de mænd bliver lukket ind i, og så er det et toilet!!! 
Jeg er højligt forarget.
Dengang jeg havde mistet nr 3 skulle min daværende mand også igennem sådan en prøve, men det var en "hjemmeprøve", som så skulle leveres ind tidligt om morgenen. Men det var jo trygt og godt, at det foregik derhjemme. Så var det bare ud i bilen, mig der kørte, for han skulle opbevare røret med prøven inde under armhulen, så den blev holdt kropsvarm...LOL.
Hmmm...man burde kunne klage over forholdene et sted.

Kærligst
Sussie
Det havde naturligvis været at foretrække, at prøven kunne være lavet herhjemme, men nu når de forlanger, at man skal gøre det på sygehuset, så kunne de dælme godt ha' et ordenligt rum. Øv, hvor var det uhumsk, og atmosfæren var bare ubehagelig. Det mindede om et sted perverse stoddere står og høvler den af (undskyld sproget). Har også haft tanken om at klage. Men ved slet ikke hvor man skal klage..? For det kan da virkelig ikke passe, at de ikke har et enkelt rum til rådighed, når de nu har et lokum til rådighed.
Hende der modtog os, sagde endda, at det vi havde hørt i byen, det passede ikke. Jeg spurgte hvad man da sagde i byen. Det vidste hun ikke, men det var i hvert fald ikke rigtigt (
). Så tænkte jeg, at jamen så var det da i hvert fald et rigtigt rum man kom ind i. Blev noget overrasket, da hun åbnede døren til toilettet, for hvad mente hun så med, at det de sagde i byen ikke passede. Hvad skulle være værre? 
Anmeld