Syg igen igen igen .. Gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. december 2010

MaleneG

Håber i kan hjælpe mig lidt derude.

Min datter var de første 7 mdr aldrig syg, aldrig haft feber mm. Men nu er hun stortset syg hver evig eneste uge, med høj feber snot, opkast, av  i ørerne osv. ( Det var lidt af de forskellige ting hun altid fejler) Jeg synes jeg kæmper en brag kamp for at forebygge det så godt jeg kan, men nu kan jeg snart ikke rigtig se hvad jeg eller skal gøre?

Hun har altid godt med tøj på, uldsokker/futter uden på strømpebukserne, bukser,  kort body+trøje eller langærm. body udenpå. Altid hue på udenfor, enten fleece heltdragt eller flyverdragt. For masser af grønsager, mælk, mv dagligt samt frisk luft uden at det bliver i overdrevne mængder så hun begynder at blive kold. Ak ja.. Kan ikke se hvad jeg ellers kan gøre?

Mulighed for vitaminer? og hvilke hvis det er? Hun er 11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mia&Allan

MaleneG skriver:

Min datter var de første 7 mdr aldrig syg, aldrig haft feber mm. Men nu er hun stortset syg hver evig eneste uge, med høj feber snot, opkast, av  i ørerne osv. ( Det var lidt af de forskellige ting hun altid fejler) Jeg synes jeg kæmper en brag kamp for at forebygge det så godt jeg kan, men nu kan jeg snart ikke rigtig se hvad jeg eller skal gøre?

Hun har altid godt med tøj på, uldsokker/futter uden på strømpebukserne, bukser,  kort body+trøje eller langærm. body udenpå. Altid hue på udenfor, enten fleece heltdragt eller flyverdragt. For masser af grønsager, mælk, mv dagligt samt frisk luft uden at det bliver i overdrevne mængder så hun begynder at blive kold. Ak ja.. Kan ikke se hvad jeg ellers kan gøre?

Bio strath  Det er super godt, jeg var selv meget syg som lille og var indlagt det første år, men det bleve MEGET bedre da jeg begyndte at få bio

Håber det kan hjælpe dig, for sygdom er absolut aldrig sjov..

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

Mia&Tonny skriver:

Bio strath  Det er super godt, jeg var selv meget syg som lille og var indlagt det første år, men det bleve MEGET bedre da jeg begyndte at få bio

Håber det kan hjælpe dig, for sygdom er absolut aldrig sjov..

Er det flydende eller?

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

MaleneG skriver:

Er hun startet i DP/VS?

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

Baagøe skriver:

Er hun startet i DP/VS?

Ja der startede hun da hun var 7 måneder, og de første par måneder var der ikke noget sygdom, det er startet efter september.

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

MaleneG skriver:

Ja der startede hun da hun var 7 måneder, og de første par måneder var der ikke noget sygdom, det er startet efter september.

Det er typisk - det siges, at der går ½ år efter institutionsstart før de er vænnet til alle bakterier mm. Så det er ganske naturligt...

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

Baagøe skriver:

Det er typisk - det siges, at der går ½ år efter institutionsstart før de er vænnet til alle bakterier mm. Så det er ganske naturligt...

Ja det er rigtig nok, men synes efterhånden snart det er en dårlig joke, at ringe til arbejdet og sige " Nu er Melissa altså syg igen " Så hvis man kan gøre noget mere forebyggende så er det jo smart :-) men jeg må prøve det der bio strath eller hvad det nu hed  

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

MaleneG skriver:

Ja det er rigtig nok, men synes efterhånden snart det er en dårlig joke, at ringe til arbejdet og sige " Nu er Melissa altså syg igen " Så hvis man kan gøre noget mere forebyggende så er det jo smart :-) men jeg må prøve det der bio strath eller hvad det nu hed  

Jeg tror desværre ikke, der er så meget at gøre. Nogen børn er bare mere syge end andre og har sværere ved at vænne sig til en ny bakterieflora

Anmeld

10. december 2010

Mia&Allan

MaleneG skriver:

Er det flydende eller?

Man kan få begge dele

Anmeld

10. december 2010

MaleneG

Mia&Tonny skriver:

Man kan få begge dele

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.