3 uger og 2 dage efter fødslen af Liam og nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

SKØØØØØØØØØØØØØØØØØØNT 1000 mange gange tak for dine gode råd.. ARHH jeg ELSKER at modtage gode råd..

Det var så lidt vense.
jeps..jeg elsker også gode råd. Jeg samler på dem og gemmer dem til andre lejligheder.
Gode råd, er jo en rig bank af viden, som man aldrig kan få nok af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Dinna88

quar20 skriver:

og nu har jeg så fået livmoderbetændelse, og for satan ja undskyld jeg bander, men det gør så forbandet ondt..!! ..

Kan ikke gå ordenligt, kan ikke sidde uden smerter, kan ikke komme på toilettet uden at hyle fordi det gør så ondt hvad enten det er det ene eller det andet der skal ud..!!

Undskyld dette brok indlæg, men alt har jo bare været fantastisk og har kunnet kører, gå, sidde og sove uden smerter hvilket jeg ikke kunne dengang med Tino - også får jeg lige sådan en omgang..!!

Kan hellere ikke sove for smerterne, og må jo kun tage panodil, så hurra for smerter, hurra får gråd og ubehag..!!

Undskylder igen for dette indlæg.. Måtte bare ud med det og evt. høre fra andre der måske har prøvet det?

Knus

Åh nej dog.
Jeg håber det bliver bedre for dig, og at du bliver klar til fotografering på søndag!

for at det hele går hurtigt over og at du får det bedre! 

Anmeld

9. december 2010

Laulund87

Du får lige enog en

Anmeld

10. december 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

og nu har jeg så fået livmoderbetændelse, og for satan ja undskyld jeg bander, men det gør så forbandet ondt..!! ..

Kan ikke gå ordenligt, kan ikke sidde uden smerter, kan ikke komme på toilettet uden at hyle fordi det gør så ondt hvad enten det er det ene eller det andet der skal ud..!!

Undskyld dette brok indlæg, men alt har jo bare været fantastisk og har kunnet kører, gå, sidde og sove uden smerter hvilket jeg ikke kunne dengang med Tino - også får jeg lige sådan en omgang..!!

Kan hellere ikke sove for smerterne, og må jo kun tage panodil, så hurra for smerter, hurra får gråd og ubehag..!!

Undskylder igen for dette indlæg.. Måtte bare ud med det og evt. høre fra andre der måske har prøvet det?

Knus

Øv det er jeg ked af at høre, er du ikke i behandling for det?

Anmeld

10. december 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt vense.
jeps..jeg elsker også gode råd. Jeg samler på dem og gemmer dem til andre lejligheder.
Gode råd, er jo en rig bank af viden, som man aldrig kan få nok af.

Anmeld

10. december 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Åh nej dog.
Jeg håber det bliver bedre for dig, og at du bliver klar til fotografering på søndag!

for at det hele går hurtigt over og at du får det bedre! 

Hvor er du sød mange tak - og uanset hvad så skal jeg NOK VÆRE KLAR på søndag... Glæder mig vildt meget til at møde jer

Anmeld

10. december 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Du får lige enog en

Mange tak søde... Vi ses søndag.. Glæder mig VILDT meget

Anmeld

10. december 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Øv det er jeg ked af at høre, er du ikke i behandling for det?

Jo jeg startede på antibiotika i går aftes..!! Og NØJ nogle kæmpe store piller.. Man skulle tro de var til en hest..!!

Anmeld

10. december 2010

Dinna88

quar20 skriver:

Hvor er du sød mange tak - og uanset hvad så skal jeg NOK VÆRE KLAR på søndag... Glæder mig vildt meget til at møde jer

Haha, nu skal det jo også være så du kan smile på billederne Men jeg glæder mig også, det skal nok blive hyggeligt.

Anmeld

10. december 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Haha, nu skal det jo også være så du kan smile på billederne Men jeg glæder mig også, det skal nok blive hyggeligt.

Jamen jeg må bare frem med smilebåndende Så skal de smil nok komme helt af sig selv.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.