Hvor tit har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Mathilde

Anonym skriver:

Det var da alligevel et sykke tid

Må man spørge om hvorfor der går så lang tid?

Tror bare det er gået lidt i stå og min lyst er absolut på minimum... Og så er jeg TRÆT for tiden, så den ene dag tager den anden uden det bliver til noget, men der skal da helt sikkert gang i det igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Angelica

Der mangler en kategori til "en gang om året eller mindre". For det er ca så tit jeg har sex.
Der er ikke rigtig lyst, der er ikke rigtig nogen fyr, og generelt er jeg vist bare for doven til at ville involvere mig i sex lige nu.

Anmeld

6. januar 2011

JustAnotherName

Tror bare det er gået lidt i stå og min lyst er absolut på minimum... Og så er jeg TRÆT for tiden, så den ene dag tager den anden uden det bliver til noget, men der skal da helt sikkert gang i det igen!

Det er du langt fra alene om.

Herhjemme har det også været svært at komme igang igen.
Og selvom det så er godt,  når det endelig sker, så kan der alligevel godt gå laaaang tid imellem i perioder.

Vi har det alt fra et par gange om måneden til én gang hver 1-2 måneder.
Og så sker det, at vi på et par dage har det flere gange.
Så der er slet ikke noget fast "mønster" i det.

Men ihvertfald så sker det ikke så tit, at vi snakker om dagligt eller fast ugentligt  - Nærmere månedligt eller måneder...ligt!

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

hver anden dag sådan cirkus... det er et snit nogle gange flere gange om dagen, men i disse perioder hvor tante rosa er her, ja der er der ingen sex...

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

Ca 2 gange om ugen, det er ganske fint til os

Da vi ingen børn havde, var det næsten hver dag.

Anmeld

7. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

For lidt Men sådan går det når man arbejder aften 

Anmeld

14. januar 2011

nørgaard

I starten af graviditeten hver anden uge cirka eller var det hver weekendt. Der havde jeg energien!

efter jeg er blevet stor og tung er der gået en del tid imellem vi har haft sex. sidst gik der 3-4 uger og da vi havde sex sidst (gud hvor var det skønt) Blødte jeg en del efterfølgende og blev lidt nervøs, men kan forstå det er meget normalt. 

Jeg har grundet en åreknude i skridtet og mavens størrelse følt at jeg ikke var tilstrækkelig lækker nok. Det har selvfølgelig påvirket vores sex liv en del. Ikke at min dejlige kæreste har klaget eller noget som helst men det har påvirket mig og min måde at se mig selv på.  

Anmeld

27. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Jamen, nogle gange 3 gange om ugen, andre gange 10 gange om ugen - dette er meget forskelligt

Kommer an på så meget, dog når jeg har mens, hygger vi på andre måder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.