ja...min datter er godt nok 1 år nu, men jeg "ammede" i kun 5 uger......Der var heller ikke mælk nok og jeg producerede ikke mere selvom jeg forsøgte at lægge til tit. Min datter var jo så tilsidst meget meget sulten, så jeg gav flaske ved siden af, hvilket betød, at hun tilsidst ikke ville lægges til, fordi der ikke kom nok ud af mig og ikke så hurtigt som flasken....så det var et værre gedemarked hver gang og tog hele dagen med enten at forsøge at amme, malke ud (højst 10-20 ml på en dag) og give flaske. Så jeg stoppede helt efter 5 uger og hvilken lettelse.
Nu er jeg gravid igen og vil da prøve at amme igen, men er indstillet på at give flaske også denne gang. Min datter har haft det fint med flasken og er en sund og rask pige.......det er jo det modsatte man får at vide, når man ikke ammer - lige til at blive helt nervøs over og ked af de mange dumme kommentarer over ikke at kunne amme..uf - husker det stadig tydeligt. Men som sagt har min datter overlevet flasken 8D, er aldrig syg, har ikke astma eller allergi, følger fint med og jeg er overbevist om hun også bliver dygtig i skolen :D
Anmeld