Jeg har været på super hård aften/nattevagt. Min bagvagt (overlæge) var desværre een der er kendt for at lave så lidt som muligt. Jeg har oplevet det mange gange før men bliver lige chokeret over hendes dårlige stil hver gang 8(
Vi mødte kl. 15, og hun gik først i gang med at arbejde kl. 17. Det væltede ind med patienter i modtagelsen. Kl. 18 spiste vi hurtig aftensmad, og jeg gik igen ned i modtagelsen, hun gik stuegang. Kl. 19 ringede jeg til hende på hendes hyler for at få hjælp til en kompliceret patient. På det tidspunkt var der hele 8 patienter i modtagelsen, der ikke var set af en læge. Hyleren blev svaret af en af vores sygeplejersker, min bagvagt var smuttet uden at sige noget, uden at aflægge rapport om de indlagte patienter så jeg kunne følge med i hvad der foregik oppe i afdelingen og uden at tilbyde mig lidt hjælp til at få ryddet ud i modtagelsen >( GRRRRRR og det er bare slet ikke første gang, hun laver det nummer. Jeg fik slet ikke sovet i nat.
Da vi så skulle holde morgenkonference kl. 9 mødte hun 5 minutter for sent og slog røven i sædet, mens jeg fik lov at lave kaffe osv. >( På dét tidspunkt havde jeg arbejdet 18 timer i træk og var totalt mørbanket.
Hvordan kan nogen være så dårlig stil?
Lidt gale men også trætte (H) fra Tina
Anmeld