Barnevognen hjem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

K&S

MIWULA skriver:

Hvornår fik i jeres barnevogn hjem??

Min står stadig i butikken og alt andet er klart undtagen den, mangler stadig og betale 2000 og min mor skal betale 3600 kr af den men det betaler hun først slut i januar og jeg har termin 26 febuar   

Skal den hjem før eller??? Mangler lidt råd.

Hej hej

Vores barnevogn var en foræring fra mine forældre, så de hentede den, da jeg havde født, så den stod klar, da vi kom hjem fra hospitalet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mira0911

Vi fik vores hjem ret tidligt.. Jeg var ikke 3 mdr henne... 

Det er op til en selv hvornår man vil have den hjem... ;)

Anmeld

9. december 2010

Lolli

Min svigermor hentede den den dag jeg fødte og satte den hjemme hos os. Men det var kun fordi vi var ALT for sent ude med at købe den, så butikken nåede kun lige at få den hjem til tiden.

Her anden gang har den stået i gangen et par uger nu (termin om 11 dage), det er den fra 1. barn vi bruger.

Anmeld

9. december 2010

LenaJohansen

MIWULA skriver:

Min står stadig i butikken og alt andet er klart undtagen den, mangler stadig og betale 2000 og min mor skal betale 3600 kr af den men det betaler hun først slut i januar og jeg har termin 26 febuar   

Jeg havde min hjemme før, og det var jeg faktisk ret glad for...

Anmeld

9. december 2010

LenaJohansen

MIWULA skriver:

Jeg havde min hjemme før, og det var jeg faktisk ret glad for...

Anmeld

9. december 2010

Mette 28

Min mand hentede vores hjem da jeg havde født, han skulle alligevel hjem om natten da jeg var indlagt pga. svære komplikationer med mig, så han hentede den inden han kørte ud til os på sygehuset næste dag, er selv meget overtroisk med de ting så ville absolut ikke have den hjem før jeg havde født, denne gang står stellet på vores loft og resten ligger hos min mor da de har opvarmet garage, skal have pks så den ene eller to nætter jeg skal ligge igen kan manden få stellet ned og min mor kommer med over med resten.. Vil bare ikke have den frem før tid 

Anmeld

9. december 2010

Tanja84

Hentede min en mdr. før termin, men fik den først hjem, den dag vi havde Emma med hjem. Den stod pænt nede hos mine forældre, da de havde været med til at betale den.

Min mor ydstyrede så med madras, lagen dyne, dynebetræk og naturligvis en lille bamse, så den var rigtig fin til når prinsessen meldte sin ankomst.

Ja, ved godt det er myter og overtro, men jeg er en af de personer der lever efter dem, naturligvis med måde

Men synes der er noget symbolsk over det med, at man først har barnevognen med hjem, når man har barnet med hjem

Ligesom der også er diverse myter og overtro som mange går op i når de eksempelvis skal holde bryllup mm.  Ofte er det jo for hyggens og vanens tro mm. at man følger myter og overtro 

Anmeld

10. december 2010

MIWULA

Tanja84 skriver:

Hentede min en mdr. før termin, men fik den først hjem, den dag vi havde Emma med hjem. Den stod pænt nede hos mine forældre, da de havde været med til at betale den.

Min mor ydstyrede så med madras, lagen dyne, dynebetræk og naturligvis en lille bamse, så den var rigtig fin til når prinsessen meldte sin ankomst.

Ja, ved godt det er myter og overtro, men jeg er en af de personer der lever efter dem, naturligvis med måde

Men synes der er noget symbolsk over det med, at man først har barnevognen med hjem, når man har barnet med hjem

Ligesom der også er diverse myter og overtro som mange går op i når de eksempelvis skal holde bryllup mm.  Ofte er det jo for hyggens og vanens tro mm. at man følger myter og overtro 

Ja det er jo rigtigt nok men desværre er det sån vi ikk har nogle andre steder og stille den og det er desværre for langt væk at butikken ligger vi bor selv i taastrup og barnevognen er i slagelse.

Anmeld

10. december 2010

MIWULA

K&S skriver:

Hej hej

Vores barnevogn var en foræring fra mine forældre, så de hentede den, da jeg havde født, så den stod klar, da vi kom hjem fra hospitalet

ihh hvor dejligt vores står bare så langt væk desværre.

Anmeld

10. december 2010

bonnie81

MIWULA skriver:

hej  

vi havde også alt klart undtagen vognen. vi havde betalt 25% af beløbet og min kæreste hentede vognen betalte han resten. han hentede den men jeg lå på sygehuset med den lille og det var helt rart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.