uge 38. (37+2) :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Benjamins'mor

Så er der kun 19 dage tilbage til termin. Puha, nu begynder det lige pludseligt at gå utroligt stærkt. Men det er også kun dejligt.

Jeg elsker min store dejlige mave. Men synes efterhånden den er ekstremt tung at bære rundt på. Så lille Benjamin, nu må du meget gerne snart komme ud og hilse på verden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

sandratobias

Ej hvor ser den mave bar tung ud... Men ellers fin mave zyz jeg..  

Anmeld

9. december 2010

mortilnoahogmelina

Fiiiin mave må jeg sige - jeg er os ved at være godt træt af min , den er så tuuuuuung .

er idag 36+6

Knus

Anmeld

9. december 2010

Low

281210 skriver:

Så er der kun 19 dage tilbage til termin. Puha, nu begynder det lige pludseligt at gå utroligt stærkt. Men det er også kun dejligt.

Jeg elsker min store dejlige mave. Men synes efterhånden den er ekstremt tung at bære rundt på. Så lille Benjamin, nu må du meget gerne snart komme ud og hilse på verden.

Sød mave! Den minder meget om min da jeg var gravid men min var bare ikke sød synes jeg

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Low skriver:

Sød mave! Den minder meget om min da jeg var gravid men min var bare ikke sød synes jeg

Kender godt det der med, at man synes alle andres maver er bare så pæne runde og sådan. Men man synes bare ens egen ser vildt mærkelig ud.

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

Ihh tillykke med den lille som kommer snart. saa skal du jo rigtig hygge med en nyfodt i det nye aar. Skooont!

jeg synes det er vidunderligt du viser din smukke runde mave frem med straekmaaerker, for man horer tit at mange ikke vil vise sin mave frem pga. det

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Miamaja skriver:

Ihh tillykke med den lille som kommer snart. saa skal du jo rigtig hygge med en nyfodt i det nye aar. Skooont!

jeg synes det er vidunderligt du viser din smukke runde mave frem med straekmaaerker, for man horer tit at mange ikke vil vise sin mave frem pga. det

Ja.

Jeg er ikke bange for at vise dem frem, jeg ved jo at det bare høre med til at få børn. Så kan andre mene hvad de vil om dem, men så længe man kan se jeg har et barn bagefter, så er det jo fuldt ud normalt.

Anmeld

10. december 2010

JuelZ

ååååååårh det er en pæn og rigtig fin mave du har der

ihvertfald tillykke med benjamin når han kommer til verden <3

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

tjm skriver:

ååååååårh det er en pæn og rigtig fin mave du har der

ihvertfald tillykke med benjamin når han kommer til verden <3

Mange tak.

Og tillykke med graviditeten.

Anmeld

10. december 2010

JuelZ

281210 skriver:

Mange tak.

Og tillykke med graviditeten.

hihi mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.