mine ribben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2008

heimchen

hej alle...

er der andre der er ved at gå ud af jeres gode skind, på grund af at babyen fylder ret meget ... og ret meget mener jeg, at ribbenene er ved at knække? det gør så hamrende ondt, at jeg MEGET gerne snart vil føde.... øv bøv... det er min første, så kan ikke udtale mig om hvor ondt veer gør - men jeg glæder mig ligefrem til at få dem , så jeg slipper for det her ribbens-halløj.. kan hverken stå, gå, sidde eller ligge uden det gør nas...

syns snart godt den lille pjevs ku komme ud.... idag er der en uge til termin...

god weekend til alle :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

charlottekri

jeg kan kun nikke genkendende til det du skriver!! det gjorde ret nas til sidst, men jeg slap heldigvis for direkte spark ind i ribbenene... men min datter fyldte nu godt alligevel... hendes hovede lå nemlig lige op i ribbenene så jeg sad tit og trykkede hendes hovede lidt ned for at kunne få vejret lidt ;)

Anmeld

1. september 2008

Muffinmus

Ha haj, amen det følger da med søde:)
Og ja, det er en af de grunde der er med til at forberede ens krop på at man faktisk gerne vil af med barnet snart...
Glæd dig til at prøve veerne for første gang.. Det er noget helt specielt fordi man kke aner en KÆFT om hvor ondt det virkelig kan gøre, men hvor fedt det er at man ved at man lige straks er moar!!!!Veer er noget faden har skabt...der er gu helt sikker:):)lol
Maria 12+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.