Marco2 skriver:
Er jeg den eneste som efterhånden er sååå træt af det. Altså af folk som har prøvet det før …
Var jo helt euforisk i første graviditet og meget handlede bare om det, og alt var så "rosenrødt".
Men allerede nu er jeg bare så træt af det. Stort set hver aften er jeg smadret, har plukveer, og har det bare trælst. Kan snart ikke selv få støvler på og bliver udmattet af det mindste. Får bræk-fornemmelse hver morgen og kaster op hvis jeg skal hjælpe min datter efter hun har lavet stort. Maven er bare i vejen.
Er bare sååå træt af det. Og jeg kan endda ikke "tillade" mig at brokke mig for har jo ikke bækkeløsning eller noget alvorligere som nogle af Jer andre døjer med.
Men gosh hvor jeg bare ikke synes det er sjovt mere, og vil så gerne ha' det overstået så energien og min krop kan komme tilbage.
AG - åbenbart ikke så mentalt stærk idag 
Jeg er ikke decideret træt af det endnu, for jeg elsker at mærke hende mosle rundt i min mave!
Jeg er også en af de heldige, der intet har fejlet i graviditeten. Jeg har ikke engang halsbrand endnu, så jeg krydser fingre for at det fortsætter i samme dur!
Når det så er sagt, kan jeg da godt mærke, at den der trang til at få hende ud, se hende, kramme hende og bare knuselske hende bliver større for hver dag, der går!

Jeg vil sige, at det eneste, der generer mig, er når man skal have strømper og sko på. Det er ret besværligt efterhånden, som du også skriver. Hold kæft, som jeg puster bare fordi jeg skal have sko på!
Og der er altså 8 uger endnu!
Heldigvis er der kun to uger, til jeg går på barsel - det GLÆDER jeg mig bare til. Jeg sidder på en kontorstol foran computeren hele dagen på arbejde og jeg kan godt mærke, at det ikke bliver ved med at være lige nemt, nu når maven vokser hver dag og der bliver længere og længere ind til tastaturet!

Jeg ville ønske jeg kunne give dig lidt af mit overskud, for du lyder godt nok til at have det træls.
Jeg
fingre for, at du får det bedre, for ellers bliver den næste måned eller to godt nok lange.