Træt af at være gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Marco2

Er jeg den eneste som efterhånden er sååå træt af det. Altså af folk som har prøvet det før …

Var jo helt euforisk i første graviditet og meget handlede bare om det, og alt var så "rosenrødt".

Men allerede nu er jeg bare så træt af det. Stort set hver aften er jeg smadret, har plukveer, og har det bare trælst. Kan snart ikke selv få støvler på og bliver udmattet af det mindste. Får bræk-fornemmelse hver morgen og kaster op hvis jeg skal hjælpe min datter efter hun har lavet stort. Maven er bare i vejen.

Er bare sååå træt af det. Og jeg kan endda ikke "tillade" mig at brokke mig for har jo ikke bækkeløsning eller noget alvorligere som nogle af Jer andre døjer med.

Men gosh hvor jeg bare ikke synes det er sjovt mere, og vil så gerne ha' det overstået så energien og min krop kan komme tilbage.

AG - åbenbart ikke så mentalt stærk idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Moaaar <3

jeg er 1gangs. og er træt af det !! Gider ikke være gravid mere, det med de støvler kender jeg alt for godt, eller strømper for den sags skyld. Maven er non stop i vejen.
Har måtte bede kæresten om at hjælpe med at hjælpe med skoene..
Har guflet lidt for godt og glææææder mig til at smide de ekstra kg også...så tiden må gerne flyyyyveeeee afsted så han kan komme ud til os

Anmeld

9. december 2010

Angelspot

Jeg begynder at blive besværet, både med sko og støvler og bækken smerter og halsbrand og hvad der ellers hører med, men hvor jeg dog bare elsker at være gravid Har en super aktiv baby i maven og er sikker på at jeg om halvanden måned nok skal melde mig til gruppen der er træt af det, men lige nu er der ikke nogen bedre ting i verden end at have lillemanden godt pakket inde i maven

Anmeld

9. december 2010

CA

De dage kender jeg godt! En  til dig! Og et ønske om, at i morgen blir bedre! 

Anmeld

9. december 2010

Kats

Hej AG…

Ikke at jeg kan komme med noget genialt svar  og desuden er jeg førstegangs…  
men måske hjælper det alligevel at høre, at jeg nogle dage faktisk er ret så begejstret over, at have en ”nem dag”, hvor jeg hverken kaster op eller bakser med fysikken - og det er jo bare skønt, for så får man lavet en masse og tænker : ”jamen det er jo vældig skønt det her - og slet ikke så slemt det der med at blive tyk på maven”.

Nå ja, og så er der de dage hvor maven er i vejen, det hiver og niver i maveskindet, kvalmen er så rådden ubehagelig og man er så træt af, ikke at kunne det man ”plejer”.
Bare helt fortabt…..

Det er jo ingen hemmelighed at det er helt forskelligt fra graviditet til graviditet - både hvordan vi oplever forløbet og hvor heldige/uheldige de enkelte er.
Men fælles for de fleste er heldigvis, at vi fokuserer på ”resultatet” og glæder os til at møde den lille tyran i maven 
Sender lige lidt god energi i din retning - og hey, det er faktisk okay at være lidt træt af det hele… sådan en dag har jeg lige præcis i dag!

Anmeld

9. december 2010

piadas

Marco2 skriver:

Er jeg den eneste som efterhånden er sååå træt af det. Altså af folk som har prøvet det før …

Var jo helt euforisk i første graviditet og meget handlede bare om det, og alt var så "rosenrødt".

Men allerede nu er jeg bare så træt af det. Stort set hver aften er jeg smadret, har plukveer, og har det bare trælst. Kan snart ikke selv få støvler på og bliver udmattet af det mindste. Får bræk-fornemmelse hver morgen og kaster op hvis jeg skal hjælpe min datter efter hun har lavet stort. Maven er bare i vejen.

Er bare sååå træt af det. Og jeg kan endda ikke "tillade" mig at brokke mig for har jo ikke bækkeløsning eller noget alvorligere som nogle af Jer andre døjer med.

Men gosh hvor jeg bare ikke synes det er sjovt mere, og vil så gerne ha' det overstået så energien og min krop kan komme tilbage.

Jeg er ikke decideret træt af det endnu, for jeg elsker at mærke hende mosle rundt i min mave!

Jeg er også en af de heldige, der intet har fejlet i graviditeten. Jeg har ikke engang halsbrand endnu, så jeg krydser fingre for at det fortsætter i samme dur!

Når det så er sagt, kan jeg da godt mærke, at den der trang til at få hende ud, se hende, kramme hende og bare knuselske hende bliver større for hver dag, der går!

Jeg vil sige, at det eneste, der generer mig, er når man skal have strømper og sko på. Det er ret besværligt efterhånden, som du også skriver. Hold kæft, som jeg puster bare fordi jeg skal have sko på! Og der er altså 8 uger endnu!

Heldigvis er der kun to uger, til jeg går på barsel - det GLÆDER jeg mig bare til. Jeg sidder på en kontorstol foran computeren hele dagen på arbejde og jeg kan godt mærke, at det ikke bliver ved med at være lige nemt, nu når maven vokser hver dag og der bliver længere og længere ind til tastaturet!

Jeg ville ønske jeg kunne give dig lidt af mit overskud, for du lyder godt nok til at have det træls. Jeg fingre for, at du får det bedre, for ellers bliver den næste måned eller to godt nok lange.

Anmeld

9. december 2010

Marco2

TUSIND TAK for svar.

Det hjalp … Tror også bare at det har været én af de der dage … både igår og idag. Men imorgen er det fredag … en kort dag at the office og så er det WEEKEND!! 

For det ER jo dejligt at mærke "barn nr. 2" møffe rundt derinde og jeg har det jo slet ikke så slemt som jeg selv sommetider synes jeg har 

Så imorgen er helt sikkert en bedre dag.

Knus til Jer.

Anmeld

9. december 2010

Diana...

Åhh hvor kan jeg føle dig så meget! Jeg er også bare træt af det. Jeg er så træt af at være så træt, jeg kan ikke holde mig vågen om aften mere, nå klokken nærmer sig 20 er jeg ved at falde i søvn jeg enda gået glip af DH de sidste 2 onsdage (og det er altså bare ikke i orden) Jeg savner så meget at kunne lege og bære min søn. 

Og ja den mave er bare i vejen. Nyder så meget at mærke hende men jeg længdes efter at se hende og lære hende at kende og igen kunne være der 100% for min søn. 

Og man må godt brokke sig og synes det træls at være gravid selv om man ikke har bækkenløsning og andre alvorligere ting. 

Knus Diana

Anmeld

9. december 2010

IAH

Jeg er en af de (åbenbart få) gravide, der ikke har de helt store gener. Jeg er træt.. det er det. Jeg kommer sådan til at saaaavne at være gravid.

Den eneste slemme gene jeg har lige nu er at mit humør svinger meget pludseligt. Jeg kan simpelthen mærke, hvordan jeg skifter mellem lykke, tristhed, glæde....osv.

Det er lidt synd for min omverden, de går lidt med listesko for tiden. Kan jo ikke ane om jeg flipper ud over småting, eller jeg bare synes det hele er åh-så-skønt!

Knus

Anmeld

9. december 2010

karina pigen

Marco2 skriver:

KENDER FØLELSEN!!!!

jeg havde nu os tegent dette rosenrøde glansbilled, og nej nej nej selvom jeg har haft en neeem graviditet hvis vi ser bort fra depressionen, så synes jeg sgu det er vel at være lidt ØØØV..

maven er i vejen og av han trykker alle de dumme og samme steder.. man skulle tro kæresten havde revet en rundt i sengen i 100 dage, så ØM er jeg forneden hver gang jeg løfter et ben, rejser mig op, skal vende mig i sengen.. neeeeeeej STOOOOP..

og den væreste..UTÅLMODIGHEDEN.. jeg er den næste i vores 7 veninders række der skal føde..og neej hvor vil jeg gerne føde og så ik alligevel men ja.. er træt af at gå hjemme, alt er klart, keder mig, synes det er besværligt at komme rundt gå langt.. svømmeturene er blevet meget korte og det samme med mine gå ture.. og så magter jeg bare ik så meget som jeg gerne vil..ÅHHHHH

sååå neej du IK den eneste der er ved at være lidt træt af det .. og har slet ik lyst til at tænke på hvordan julen kommer til at blive, og føler bare ik man kan melde afbud til jul.. så frem med smilet  og finde overskuet....

jeg ved ik hvad jeg skulle gøre uden min faste mormor lur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.