skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. december 2010

anjaditte

Jeg hentet Simon tidligere i går, efter at have modtaget en sms fra dagplejemoren, at han havde en masse kopper i ansigtet, kroppen...

Jeg hentet først emma fra SFO, og hun var dygtigt til at blive færdig. Han sov fra 12.30-16. og jeg kigget til ham flere gange. I dag skal vi til læge....han er bare så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

SussieThyssen

anjaditte skriver:

Jeg hentet Simon tidligere i går, efter at have modtaget en sms fra dagplejemoren, at han havde en masse kopper i ansigtet, kroppen...

Jeg hentet først emma fra SFO, og hun var dygtigt til at blive færdig. Han sov fra 12.30-16. og jeg kigget til ham flere gange. I dag skal vi til læge....han er bare så

Nåååh....men så er det da overstået.
Skoldkopper er sjældent så hårdt ved småbørn, og de kommer normalt hurtigt over det. Men det er træls lige i begyndelsen når de har feber og udslettet starter.
God bedring til trolden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

MamaLook

Nuurh, stakkels dreng. Det må heller ikke være rart at se sit barn så sygt.

til dig

Heldigvis er børn så seje til at håndtere skoldkopper. Om et par dage skal han nok være frisk igen, selvom skoldkopperne ikke er væk.

Jeg fik skoldkopper som 22 årig, og det er det værste, jeg nogensinde har oplevet!! Det var pinefulde 3 uger!!

Jeg vil sådan håbe for alle, at de får sygdommen som børn og ikke som voksne, da den rammer MEGET hårdere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.