Har drømt om de 2 streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Mellepige

Valle81 skriver:

Spændende:0)

Rigtig spændende

Kunne lige skimme under dit billede, at der står du skal ha en dreng D.17 april! Det er min fødselsdag. Det syns jeg bare lige var list sjovt .

Tillykke med det!! :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Valle81

1m1i1a skriver:

Rigtig spændende

Kunne lige skimme under dit billede, at der står du skal ha en dreng D.17 april! Det er min fødselsdag. Det syns jeg bare lige var list sjovt .

Tillykke med det!! :O)

Tak,og håber jeg om snart kan sige tillykke til dig:0)

Jo det er helt rigtig - Jeg ventermit 3 barn, har min  datter Asta på 7 og fik i den 27 marts i år Anton sammen med Kenny og vi venter så vores andet barn sammen til din fødselsdag:0) En lille dreng mere - håber han kommer på termin eller efter - skulle nødig have to med fødselsdag samme dag - og der bliver kun lige et år imellem så at gå over tid gør heller ikke noget:0)

Anmeld

9. december 2010

Mellepige

Valle81 skriver:

Tak,og håber jeg om snart kan sige tillykke til dig:0)

Jo det er helt rigtig - Jeg ventermit 3 barn, har min  datter Asta på 7 og fik i den 27 marts i år Anton sammen med Kenny og vi venter så vores andet barn sammen til din fødselsdag:0) En lille dreng mere - håber han kommer på termin eller efter - skulle nødig have to med fødselsdag samme dag - og der bliver kun lige et år imellem så at gå over tid gør heller ikke noget:0)

Nej det kan jeg godt se, så må han komme D. 17!!  eller efter, så der er lidt tid imellem fødselsdagende :O)

De er sku lidt sjovt, min kæreste hedder også Kenni, selvom det er med i istedet for y - men det siges jo på samme måde

Anmeld

9. december 2010

Valle81

1m1i1a skriver:

Nej det kan jeg godt se, så må han komme D. 17!!  eller efter, så der er lidt tid imellem fødselsdagende :O)

De er sku lidt sjovt, min kæreste hedder også Kenni, selvom det er med i istedet for y - men det siges jo på samme måde

Ej hvor sjovt:0)

Jaman siger det egentlig ens, men hans udtales faktisk med Y - det er han opvokset med,men jeg skulle virkelig vænne mig til at sige Kennyyyyyyyyy for jeg sagde også Kenni:0)

Nu manglede det at du også hedder Christina, men mon ikke du hedder Mia

Anmeld

9. december 2010

Mellepige

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt:0)

Jaman siger det egentlig ens, men hans udtales faktisk med Y - det er han opvokset med,men jeg skulle virkelig vænne mig til at sige Kennyyyyyyyyy for jeg sagde også Kenni:0)

Nu manglede det at du også hedder Christina, men mon ikke du hedder Mia

Hehe nå, så er der lidt forskel på hvordan det bliver udtalt, navnet

ja det mangler da lige :O) - men jo, det er Mia. Det ville ha været lidt vildt hvis vi kunne blive ved med at finde på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.