Madlog er min nye bedste ven :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2010

..

Hejsa.

Nu har jeg brugt madlog.dk i lidt over en uge og der er røget 2,6 kg

Jeg må få omkring 1066 Kcal om dagen når jeg skal tabe mig 1 kg om ugen men holder mig under 750 Kcal og det kører bare helt vildt godt. Syntes jeg får nok mad, går ikke rundt og er sulten.

BONUS: Jeg kan nu passe ALLE bukser i mit skab, flere af dem har jeg ikke kunnet passe i 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Stumpen

Hvor er det bare kanon flot!!

Synes bare ikke din indtagelse lude af meget, hvad spiser du dog??

Anmeld

8. december 2010

tb

ja MADLOG er et genialt værktøj!! har selv tabt mig 8 kg derinde her i efteråret  men jeg tænker os, hvad pokker spiser du??? 750 kcal er ikke ret meget

knus tina

Anmeld

8. december 2010

Frøken J.

Macrolf skriver:

Hejsa.

Nu har jeg brugt madlog.dk i lidt over en uge og der er røget 2,6 kg

Jeg må få omkring 1066 Kcal om dagen når jeg skal tabe mig 1 kg om ugen men holder mig under 750 Kcal og det kører bare helt vildt godt. Syntes jeg får nok mad, går ikke rundt og er sulten.

BONUS: Jeg kan nu passe ALLE bukser i mit skab, flere af dem har jeg ikke kunnet passe i 4 år

Har selv tabt mig med madlog, det er super. Men generelt set er det altså ikke godt at komme under 1000 kalorier om dagen. Det kan meget vel være, at du holder dig mæt, men det er stort set umuligt at få alle de vigtige ting, som du skal have gennem kosten med så få kalorier. Det kan være du kan holde dig på det kalorietal i et stykke tid og have det fint, men på et eller andet tidspunkt skal du regne med at ramme punktet, hvor din krop siger stop, fordi den ikke får nok brændstof. Så tag du og spis 1066 om dagen! Er et kilo om ugen  ikke nok, eller hvad?

Anmeld

8. december 2010

june1987

hvor feeeeedt jeg har selv tabt 16 kg dog med min egen hjælp 

Anmeld

9. december 2010

..

Har selv tabt mig med madlog, det er super. Men generelt set er det altså ikke godt at komme under 1000 kalorier om dagen. Det kan meget vel være, at du holder dig mæt, men det er stort set umuligt at få alle de vigtige ting, som du skal have gennem kosten med så få kalorier. Det kan være du kan holde dig på det kalorietal i et stykke tid og have det fint, men på et eller andet tidspunkt skal du regne med at ramme punktet, hvor din krop siger stop, fordi den ikke får nok brændstof. Så tag du og spis 1066 om dagen! Er et kilo om ugen  ikke nok, eller hvad?

- Jo 1 kg om ugen er da fint nok, men 2 er da bedre

Jeg spiser:

Morgen: Cheasy youghurt

Forkost: Salat og magert kød

Aften: Magert kød og grøntsager

Anmeld

9. december 2010

Frøken J.

Macrolf skriver:

- Jo 1 kg om ugen er da fint nok, men 2 er da bedre

Jeg spiser:

Morgen: Cheasy youghurt

Forkost: Salat og magert kød

Aften: Magert kød og grøntsager

Du skal ikke regne med at tabe 2 kilo om ugen, for så kan du godt regne med, at du taber muskelmasse. Mellemmåltider er vigtigt for at holde et stabilt blodsukker. Hvor meget protein får du? Jeg synes virkelig, at du skal få dig selv til at spise mindst 1000 kalorier om dagen, for din egen skyld! Det tog jo tid at tage din overvægt på, så jeg synes ikke du skal have for travlt og ødelægge dig selv i processen

Anmeld

9. december 2010

ivfmarie

sejt!

Men sand hvad de andre siger... det er ok over en kort periode at køre med så lavt kalorie indtag, men prøv om ikke du langsomt kan køre det op på 1000 - og gerne igennem protein!

Det gør det også nemmere for dig at holde når du når idealvægten

knus

Anmeld

10. december 2010

..

Jeg prøver at få kalorieindtaget lidt op men det er ikke nemt, idag er den kun på 502

Jeg får masser af protein, det mangler ihvertfald ikke Ifølge den anbefaling der er til fordeling af fedt, kulhydrat og fedt får jeg for meget protein og for lidt kulhydrat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.