37 år og på vej mod overgangsalder !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Ox.

Min mormor gik allerede i overgangsalderen da hun var 34, vi gør der generelt meget unge i min familie ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

slettet_7530

Muffi :o=) skriver:

Ja i læser rigtigt ,, har længe lidt af meget uregelmæssige menustrationer , har været hos gynokolog som har taget blodprøver . Jeg er ikke i overgangsalder endnu men stærkt på vej  Mine styre hormoner i hjernen arbejder på højtryk for at få gang i mine æggestokke ,,, Han siger jeg skal prøve en hormon spiral  pga østrogenet så jeg ikke begynder at afkalke allerede da det er alt for tidligt pga min alder ,,, Nogen der er ligeså tidligt ude som mig ??? Underlig tanke , helt ærligt

Øv men smider du opskriften mod min retning når du har fået den, for jeg er jo ældre end dig

Anmeld

8. december 2010

Lady Marion <3

Ox. skriver:

Min mormor gik allerede i overgangsalderen da hun var 34, vi gør der generelt meget unge i min familie ..

Min mor var 40 og min søster sidst i 30 erne   Det er alt alt for tidligt ,,,, 

Anmeld

8. december 2010

Lady Marion <3

albertesmor skriver:

Øv men smider du opskriften mod min retning når du har fået den, for jeg er jo ældre end dig

Du mærker måske intet til det før om 10 år   Øv det er noget underligt noget ,

Anmeld

8. december 2010

slettet_7530

Du mærker måske intet til det før om 10 år   Øv det er noget underligt noget ,

Nej det er måske rigtigt nok, men har du mærket andre tegn??

Anmeld

8. december 2010

Lady Marion <3

albertesmor skriver:

Nej det er måske rigtigt nok, men har du mærket andre tegn??

Har længe været øm i knogler og led , det kan også være derfor ,,  Må have den spiral selvom jeg ikke er vild med spiral

Anmeld

8. december 2010

Vidunderligeunger

N&J skriver:

Ej, ved godt at jeg lige blander mig, men er det sådan at jeg også må få den, ikke fordi jeg er der nu, men tror nogen gange det er godt at være forberedt, og det kunne jo være min mor også kunne få lidt gavn af det.. 

jo sender det i morgen..

Anmeld

8. december 2010

slettet_7530

Har længe været øm i knogler og led , det kan også være derfor ,,  Må have den spiral selvom jeg ikke er vild med spiral

Anmeld

8. december 2010

N&J

BlyViol skriver:

jo sender det i morgen..

Tak.. 

Anmeld

9. december 2010

MariaJ

Min mor var 40 og min søster sidst i 30 erne   Det er alt alt for tidligt ,,,, 

Der er vist noget om, at det er genetisk om man går tidligt eller sent i overgangsalderen, så hvis dfin mor kun var 40 passer det måske meget godt. Men øv, alligevel. Det må være en mærkelig fornemmelse. Jeg håber det ligger nogle år ude i fremtiden for mit vedkommende, men er på alder med dig, så man ved jo aldrig helt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.