Kan efterhånden selv se det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Isabeau2206

Mille83 skriver:

Det er godt gået  Nogen speciel måde du har gjort det? kostomlægning, træning??

Knus

Ved du hvad? Jeg spiser, som jeg plejer og gør, og så træner jeg bare ved siden af næsten hver dag, enten ved løb, gåture med Stella og/eller hunden, og så bruger jeg crosstraineren i motionscentret når det er for koldt til og løbe.

Spiser stadig slik og lign., men måske mere moderat nu. Er blevet vild med frugt, men det skal være udskåret. Har købt de der frugtposer, med vacuum, så jeg kan lave mere af gangen, og bare ta´ det ud af køleskabet når jeg sidder foran fjernsynet.

Har også meldt mig til Zumba - endelig! Men har været for nærrig til og begynde. Nu er det åbenbart blevet så populært at prisen er faldet; 400 kr. for 10 gange, eller 50 kr. pr. gang. Ihvertfald her hvor jeg bor i Sæby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mille83

Isabeau2206 skriver:

Ved du hvad? Jeg spiser, som jeg plejer og gør, og så træner jeg bare ved siden af næsten hver dag, enten ved løb, gåture med Stella og/eller hunden, og så bruger jeg crosstraineren i motionscentret når det er for koldt til og løbe.

Spiser stadig slik og lign., men måske mere moderat nu. Er blevet vild med frugt, men det skal være udskåret. Har købt de der frugtposer, med vacuum, så jeg kan lave mere af gangen, og bare ta´ det ud af køleskabet når jeg sidder foran fjernsynet.

Har også meldt mig til Zumba - endelig! Men har været for nærrig til og begynde. Nu er det åbenbart blevet så populært at prisen er faldet; 400 kr. for 10 gange, eller 50 kr. pr. gang. Ihvertfald her hvor jeg bor i Sæby.

Det er bare nogle gange småting der skal til.

Troede faktisk ikke de der poser virkede, så skal jeg da have nogle af dem  Er så træls og stå og skære frugt ud hver aften..

Anmeld

8. december 2010

Isabeau2206

Mille83 skriver:

Det er bare nogle gange småting der skal til.

Troede faktisk ikke de der poser virkede, så skal jeg da have nogle af dem  Er så træls og stå og skære frugt ud hver aften..

Det var jeg nemlig også - så var det lettere og ta´ en pose chips og færdigspise den  Og de der snack-poser, man kan købe med gulerødder og lign., syns´ jeg blev for dyre.

Så jeg valgte og give poserne en chance Netop fordi jeg ikke gad og skære hver aften. Altså det holder måske kun et par dage, men det er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.