Stor-vaske-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

piadas

Prutten 31+ skriver:

Imorgen !!
Jeg glæder mig helt vildt til at få vasket hans tøj + det andet løse der skal have en omgang , hehe.
Hvor er det fjollet, og jeg glæder mig helt vildt til at hænge det op, og jeg glæder mig helt vildt til at sætte det på plads i hans kommode..tror jeg bare glæder mig helt vildt til at blive mor

Sjovt, jeg har gået med samme tanker de sidste par dage! Jeg glæder mig også helt vildt til at få vasket tøjet og lagt det på plads. Måske det er fordi det lige som er et af de sidste step, inden man skal føde. Hmmm, mon jeg kan vente til januar?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Diana...

Ihh hvor godt det glæder jeg mig også super meget til med Lucas. Altså denne gang skal jeg da vidst lige ha købt noget tøj inden jeg kan gå i gang med vaske dag  Jeg håber ikke jeg føder for meget før tid for jeg er da MEGA bag ud  

Anmeld

9. december 2010

Moaaar <3

Multebær skriver:

Blomst og prut 

hehehe

Anmeld

9. december 2010

Moaaar <3

Diana... skriver:

Ihh hvor godt det glæder jeg mig også super meget til med Lucas. Altså denne gang skal jeg da vidst lige ha købt noget tøj inden jeg kan gå i gang med vaske dag  Jeg håber ikke jeg føder for meget før tid for jeg er da MEGA bag ud  

Jeg synes det har været rigtig, RIGTIG svært ikke at købe tøj til ham.
Kæresten bliver ved med at sige, hold nu igen du kan jo bedre købe tøj til ham når du ved hvilken str han er.

Anmeld

9. december 2010

PeruBaby

Tror aldrig at jeg har set en så hyggelig vasketøjskurv. Der må være noget helt specielt over at have babytøj på tøjsnoren... Det kune også være at jeg skulle komme igang med at vaske, selvom jeg egentligt havde tænkt mig at vente til kommoden er klar om 2 uger... men det kan vel ikke skade at få vasket lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.