vil da lige høre:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2008

Fam. Madsen

hej

jeg vil lige høre hvordan det er gået alle jer som fik eller var sat til og føde i juni.

jeg var sat til og skulle føde den 14/6 men føde så den 7/6 en dejlig lille dreng.
som var skut til og veje 3600gram.
men blev meget overresket da han var født og blev vejet, for han vejet så kun 3020 gram og var 47 cm.
så jeg fik en dejlig lille dreng. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

A.

først var jeg sat til 29 maj:) og det var mening med at det skulle være en maj baby men nej nej JM har sat mig til d. 1/6 og da jeg var til 3D scannind så blev jeg sat vtil d 4/6
også har jeg født 4/6:D dejligt dreng 3114g og 51cm
og han skulle veje meget over 4kg men heldigvist ikke..

Anmeld

2. november 2008

Mai-Britt

Jeg var sat til at føde den 8.juni - på min 30 års fødselsdag. Grundet epilepsi, er jeg blevet scannet flere gange, så jeg havde glæden af at se ham mange gange før hans ankomst Til sidst i graviditeten blev han scannet til at være ret stor, så jeg fik - heldigvis - gennemtrumfet at blive sat igang den 10.juni. Den 11 juni fødte jeg en stor dreng på 4440 gr og 55 cm. En ordentlig basse

Anmeld

30. november 2008

boxfeldt

Jeg er først blevet tilmeldt siden idag. Så hej med jer piger
Jeg var sat til at føde d. 17/6-08. Fik veer om eftermiddagen d. 21/6 og fødte ved AKS natten til d 22/6.
Hun blev ved ankomst til fødegangen skønnet til at veje mellm 3500 og 4000. Da hun kom, vejede hun blot 2730 og målt 49 cm. En lille (men skøn) spirrevip

Anmeld

30. november 2008

A.

boxfeldt skriver:

Jeg er først blevet tilmeldt siden idag. Så hej med jer piger
Jeg var sat til at føde d. 17/6-08. Fik veer om eftermiddagen d. 21/6 og fødte ved AKS natten til d 22/6.
Hun blev ved ankomst til fødegangen skønnet til at veje mellm 3500 og 4000. Da hun kom, vejede hun blot 2730 og målt 49 cm. En lille (men skøn) spirrevip

hvorfor fik du AKS ja jeg kender godt det der min læge har skønnet den lille til over 5kg men heldigvist har han vejet 3114g

Anmeld

9. december 2008

boxfeldt

agnieszka skriver:

hvorfor fik du AKS ja jeg kender godt det der min læge har skønnet den lille til over 5kg men heldigvist har han vejet 3114g

Jeg fik akut kejsersnit, fordi da vandet gik var det helt grønt. Så de satte elektroder på lillepigens hoved og tog blodprøver fra hendes hovedbund hver halve time. Til sidst kom lægen ind og sagde, at hendes hjertelyd var helt gal, og hendes blodsukker og blodprocent var også helt ved siden af. Så NU skulle hun ud. Jeg ærgede mig både gul og blå, for da havde jeg ligget med presseveer i flere timer uden at være helt åben, og manglede kun en minimal kant, for at måtte begynde at presse...

Anmeld

9. december 2008

A.

det lyder ikke som en go´oplevelse

Anmeld

23. december 2008

mortil(nichlasogmathias)

jeg var sat til den 3. juli, men fik aks 16 juni da mit vand gik og han vendte med numsen nedaf.. han var skudt til at veje 3200, men vejde dog kun 2790g.. vi fik en dejlig lille søn som er kommet til at hedde nichlas..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.