Bløder efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Heeej ..

Håber nogen kan hjælpe mig ..

Jeg har en søster som lige har ringet til mig for at spøger om hvad det betyder at man bløder efter sex?? - er der nogen af jer der kan svare mig på det ??

Mit eneste bud selv vil være at hun er spræket lidt , eller har frem provokeret sin mens igen , det er kun en uge siden hun har haft den .

Nogen som kan hjælpe ??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Heeej ..

Håber nogen kan hjælpe mig ..

Jeg har en søster som lige har ringet til mig for at spøger om hvad det betyder at man bløder efter sex?? - er der nogen af jer der kan svare mig på det ??

Mit eneste bud selv vil være at hun er spræket lidt , eller har frem provokeret sin mens igen , det er kun en uge siden hun har haft den .

Nogen som kan hjælpe ??

Knus

Hmmm...ikke fordi jeg vil skræmme dig eller hende, men..det kan være et advarselstegn på, at noget ikke er som det skal være enten i hendes livmoder eller hendes livmoderhals.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg nok se at få hende til at gå til lægen og få taget en celleprøve og en grundig undersøgelse.
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel hun er, men selv unge kvinder kan få celleforandringer i livmoderhalsen og selve livmoderen, så det er altså en god ide med et lægetjek.
Selvfølgelig kan det være så meget andet, men alligevel. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmmm...ikke fordi jeg vil skræmme dig eller hende, men..det kan være et advarselstegn på, at noget ikke er som det skal være enten i hendes livmoder eller hendes livmoderhals.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg nok se at få hende til at gå til lægen og få taget en celleprøve og en grundig undersøgelse.
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel hun er, men selv unge kvinder kan få celleforandringer i livmoderhalsen og selve livmoderen, så det er altså en god ide med et lægetjek.
Selvfølgelig kan det være så meget andet, men alligevel. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Kærligst
Sussie

Jaaa lige præcis , jeg har selv tænkt tanken .

Hun er 17 år , jeg har selv haft celleforandring da jeg var yngre .

Så jeg ser lige og få hende til læge engang .

Og tusinde tak for dit svar .

Kram

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jaaa lige præcis , jeg har selv tænkt tanken .

Hun er 17 år , jeg har selv haft celleforandring da jeg var yngre .

Så jeg ser lige og få hende til læge engang .

Og tusinde tak for dit svar .

Kram

Ja...jeg har selv haft celleforandringer og fået keglesnit, så det er noget man skal tage ret seriøst.
Knus herfra.

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja...jeg har selv haft celleforandringer og fået keglesnit, så det er noget man skal tage ret seriøst.
Knus herfra.

Jaaa , det ved jeg nemlig .

Jeg har bedt hende ringe til hendes læge og få en undervogns undersøgelse -selvom hun da ikk lige er til at lokke til det , hun synes ikk om det . Men hvem synes os det er fedt at ligge der med spredte ben , ingen tror jeg - men jeg tror jeg har fået hende overtalt nu .

Knus

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jaaa , det ved jeg nemlig .

Jeg har bedt hende ringe til hendes læge og få en undervogns undersøgelse -selvom hun da ikk lige er til at lokke til det , hun synes ikk om det . Men hvem synes os det er fedt at ligge der med spredte ben , ingen tror jeg - men jeg tror jeg har fået hende overtalt nu .

Knus

Ellers må du jo være lidt barsk og sige hende det som det er, og hvad det kan være et tegn på. Måske kan det sparke hende afsted.
Held og lykke med det...håber, det er ingen ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.