Ja, skæbnen ville at jeg her i weekenden, måtte bukke under med et lændehold og noget som de kalder en facetledsforskydning, så efter at have ligget 6 timer på gulvet lørdag, hvor vagtlægen var her og udskrev smertestillende og jeg måtte amme Peter i en akavet stilling, og langt om længe komme op, og så en frygtelig nat på sofaen, kom jeg med ambulancen, søndag morgen..
Jeg nåede at amme Peter inden Falck mændende kom, og så kunne han sove til middag, hvorefter han far kom ud på sygehuset med ham, så han kunne spise hos mig.. Jeg fik lov at tage hjem på orlov om natten, da det var det bedste i forhold til amning, men måtte derud igen næste morgen. Er dog udskrevet nu, og hjemme sengeliggende..
Jeg havde hele tiden en følelse af at han ikke tømte brystet helt, men vi gav ham kun flaske med mme til aften, og han virkede tilfreds..
Det har været smertefuldt, og stressende i forhold til amning, da jeg ikke selv har kunne/kan flytte rundt på Peter, og det har været liggende amning, da jeg ikke kunne/kan sidde..
Her til formiddag var kæresten så nødt til at tage på arbejde til et møde, og jeg måtte mobilisere mig selv sammen med Peter.. Jeg følte slet ikke jeg havde mælk til ham og han var så ked af det, så jeg gav en flaske, og han slugte 110 ml, uden problemer..
Mit spørgsmål er nu, kan mælken være ved at forsvinde ovenpå denne tur med smertestillende medicin, ambulance tur, liggende amninger og smerter..??