ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Ja Men har ikke fået min mens endnu men test viser negativ  

så jeg ved ikke hvad jeg skal tro/håbe på. har lidt kvalme men ved ikke om de er fordi jeg tænker så meget på det eller om jeg er gravid har i prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Putomanen

Åh ja, jeg har været næsten alle symptomerne igennem uden at være gravid. Så jeg er stoppet med at stole på dem, for psyken kan virkelig drille meget.

Hvor lang tid er du gået over med din mens?

Anmeld

8. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

jeg har også prøvet af have alle symptomerne. og var næsten ikke i tvivl om at denne gang var jeg gravid! træthed+kvalme og skulle tisse hele tiden. men så kom min menstruation så ): og der var ingen tvivl.. så stoppede alle mine symptomer underligt nok. 

efter denne omgang blev jeg gravid i den næste cyklus og nu er 7+0

Anmeld

8. december 2010

Drømmen <3

ej hvor sjovt! jeg har det præsis som dig! jeg er nu 4 dage over tid men stadig ingen mens og heller ik tegn på det skulle komme?? er vild forvirret . tog en test igår og den viser negativ.  så jeg forstår det heller ikke helt selv? måske er det stadig for tidligt at teste. da hormonet måske ikke er stærkt nok ? har hørn at man skal teste 7 dage efter igen da hormonet gerne skulle stige til den tid!  for os begge og håber virkelig den er der. men at den bare driller lidt

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Drømmen <3 skriver:

ej hvor sjovt! jeg har det præsis som dig! jeg er nu 4 dage over tid men stadig ingen mens og heller ik tegn på det skulle komme?? er vild forvirret . tog en test igår og den viser negativ.  så jeg forstår det heller ikke helt selv? måske er det stadig for tidligt at teste. da hormonet måske ikke er stærkt nok ? har hørn at man skal teste 7 dage efter igen da hormonet gerne skulle stige til den tid!  for os begge og håber virkelig den er der. men at den bare driller lidt

min mens er forsinket 3 dage så krydser også for os begge med min første barn kun jeg teste 3+5 så det er underlig hvis jeg er gravid og kan ikke teste nu venter lige 1-2 dage så ringer jeg til læge så må han tage blodprøve

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Åh ja, jeg har været næsten alle symptomerne igennem uden at være gravid. Så jeg er stoppet med at stole på dem, for psyken kan virkelig drille meget.

Hvor lang tid er du gået over med din mens?

kun 3 dage og den plejer altid komme til tiden

Anmeld

8. december 2010

Putomanen

Anonym skriver:

kun 3 dage og den plejer altid komme til tiden

Hm, enten er du langsom til at danne hormoner. Ellers kan det være, at du kommer til at udskyde din mens, fordi du håber så meget på, at den er der.

Anmeld

8. december 2010

Disa

Jeg har selv haft så meget kvalme at jeg slet ikke kunne spise noget, det kom retur med det samme igen hvis jeg fik noget ned.

Jeg har ikke haft heldet med mig endnu, men det kommer måske næste måned, for prøver at tænke på noget andet og sige til mig selv at der ikke er noget endnu.

for jer alle.

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Hm, enten er du langsom til at danne hormoner. Ellers kan det være, at du kommer til at udskyde din mens, fordi du håber så meget på, at den er der.

ja det er også det jeg tænker derfor vil jeg ikke håbe for meget for er næsten sikkert at det er fordi jeg går og tænker på det

Anmeld

8. december 2010

Putomanen

Anonym skriver:

ja det er også det jeg tænker derfor vil jeg ikke håbe for meget for er næsten sikkert at det er fordi jeg går og tænker på det

Nej, det kan jeg godt forstå. Men det er også virkelig svært at lade være med at håbe

Jeg  for, at den er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.