mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

liwsmor

CamillaValby skriver:

Det samme her

okau kan man blive gravid eller bliver man ved med at for biokanisk gravidtet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Rockertand

liwsmor skriver:

Der er intet problem i at blive gravid - det er bare naturens måde at skille sig af med noget, der ikke er levedygtigt - og vi ville jo egentlig aldrig finde ud af det, hvis vi holdt op med at teste så tidligt, som man gør nu om stunder, så ville man bare tro, at det var en almindelig, kraftig mens.

Jeg har 2 sunde og raske børn og helt normal fertilitet, men opdagede begge biokemiske fra 3+1, kunne ikke lade være med at snydeteste, men var også forberedt på, at de kunne vise sig som biokemiske.

Anmeld

8. december 2010

Bare mig..

Jeg har ingen forstand på de der biokemiske graviditeter, men ville bare sige, at jeg har lavet 4 test som var positive og to der var negative.. - I den samme graviditet.. Jeg tissede så også lige efter hinanden eller det vikl sige, tissese 6 gange i løbet af max 3 timer.. Men der var de første 4 positive og de sidste 2 negative..

Håber da, at den er der, hvis det er det du ønsker

Men prøv da, at tage en test mere imorgen og se hvad den siger...

Held og lykke!

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

liwsmor skriver:

Det kan man sagtens

Nogle bliver hurtigt gravide uden at få en eneste biokemisk, og andre kan have en enkelt eller en del

Anmeld

9. december 2010

liwsmor

Rockertand skriver:

Der er intet problem i at blive gravid - det er bare naturens måde at skille sig af med noget, der ikke er levedygtigt - og vi ville jo egentlig aldrig finde ud af det, hvis vi holdt op med at teste så tidligt, som man gør nu om stunder, så ville man bare tro, at det var en almindelig, kraftig mens.

Jeg har 2 sunde og raske børn og helt normal fertilitet, men opdagede begge biokemiske fra 3+1, kunne ikke lade være med at snydeteste, men var også forberedt på, at de kunne vise sig som biokemiske.

okau . dejligt at hører, men ja læste godt om det på internet igår med atmisdannelse, det kunne være derfor man miste det så tidligt, det syntes er okau. 

dejligt at hører, håber også jeg kan holde på barnet sener hen.

Anmeld

9. december 2010

liwsmor

CamillaValby skriver:

Det kan man sagtens

Nogle bliver hurtigt gravide uden at få en eneste biokemisk, og andre kan have en enkelt eller en del

dejligt at vide. så ved min kæreste og jeg da vi kan for børn en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.