Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2010

håber på baby :-)

Nu synes jeg alle mine symptomer er væk i dag, så jeg kan nok se frem til mens i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Maja!

jeg  for at den alligevel er der

Anmeld

8. december 2010

Tak Maja

Skulle være 3+5 i dag, tester søndag eller mandag hvis den f.... til mens ikke dukker op

Synes bare jeg har haft mange symptomer de sidste dage, de er 100 % væk i dag

Anmeld

8. december 2010

Putomanen

Tak Maja

Skulle være 3+5 i dag, tester søndag eller mandag hvis den f.... til mens ikke dukker op

Synes bare jeg har haft mange symptomer de sidste dage, de er 100 % væk i dag

Nu er det ikke for at være en l..., men "de kloge" siger jo også, at rigtig mange graviditeter ikke bliver til noget. Og hvis man ikke testede inden den forventede første mens dag (eller fik symptomer), så ville man aldrig finde ud af, at man har været gravid.

Men jeg håber, at der kommer en positiv test i næste uge

Anmeld

8. december 2010

Maja!

op med humøret, da jeg var gravid (endte desværre i en SA) der var det heller ikke alle dage jeg havde kvalme..
så se det på den lyse side, hvis du er gravid, så er du måske heldig at have dage hvor du ikke mærker noget
jeg må indrømme at hvis jeg var dig, så ville jeg teste..
men jeg bliver os et test monster...
hehe jeg skal først teste om en uge og overvejer allerede om jeg ikke kan allerede i weekende..

Anmeld

8. december 2010

Jeg har besluttet mig først at teste hvis mens udebliver, jeg kan ikke holde ud at kun få en streg så jeg bider i det sure æble og venter til søndag

Ellers må vi bare op på hesten igen

Held og lykke med din test

Knus

Anmeld

8. december 2010

Putomanen skriver:

Nu er det ikke for at være en l..., men "de kloge" siger jo også, at rigtig mange graviditeter ikke bliver til noget. Og hvis man ikke testede inden den forventede første mens dag (eller fik symptomer), så ville man aldrig finde ud af, at man har været gravid.

Men jeg håber, at der kommer en positiv test i næste uge

Ja håber bare den er der alligevel mine to andre graviditeter fik jeg først symptomer i 6 uge, er dog kun blevet til et barn, det andet foster gik i sig selv i uge 9

Anmeld

8. december 2010

Maja!

håber på baby :-) skriver:

Jeg har besluttet mig først at teste hvis mens udebliver, jeg kan ikke holde ud at kun få en streg så jeg bider i det sure æble og venter til søndag

Ellers må vi bare op på hesten igen

Held og lykke med din test

Knus

klogt.. ville ønske jeg havde samme tålmodighed

jeg for at den er der, og den bliver der

Mange tak..

Anmeld

8. december 2010

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.