håber ik det igen bare er mine ønsketænkninger der driller..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2010

vanilla

Har testet i aftes og der blev den svagt positiv .. læs meget svag... men her til morgen var den negativ !!! er der andre der har prøvet den var mere positiv om aftenen ?? har først test dag om 3 dage så ved ik om det er derfor men har bare haft murren i underlivet og øget tissetrang de sidstdage.. og små kvalme engang imellem.. men er der andre som har prøvet og teste mere positiv om aftenen ??? kram til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Valle81

vanilla skriver:

Har testet i aftes og der blev den svagt positiv .. læs meget svag... men her til morgen var den negativ !!! er der andre der har prøvet den var mere positiv om aftenen ?? har først test dag om 3 dage så ved ik om det er derfor men har bare haft murren i underlivet og øget tissetrang de sidstdage.. og små kvalme engang imellem.. men er der andre som har prøvet og teste mere positiv om aftenen ??? kram til jer alle

Ja - jeg har testet negativ om morgenen med morgenurin men testet helt positivt om aftenen:0)

Og jeg har været gravid alle gangene:0) Så jo det kan sagtens være:0)

Christina ( gravid 4 gange - en endte dog i SA)

Anmeld

8. december 2010

vanilla

Håber godt nok heldet også er med mig... vil teste i aften og se hvad den siger der.. er den negativ  må jeg vente på om jeg får min mens på lørdag .. men  virkelig for det lykkes den her gang

Anmeld

8. december 2010

Lone Jakobsen

for at du vitterligt er gravid

Anmeld

8. december 2010

vanilla

mange takk  .. sidder bare og føler alle mine symptomer ( kvalme , nippen og stikken i underlivet og extrem træthed) men ja føler mig helt flov for tænk hvis det er falsk alarm

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

vanilla skriver:

mange takk  .. sidder bare og føler alle mine symptomer ( kvalme , nippen og stikken i underlivet og extrem træthed) men ja føler mig helt flov for tænk hvis det er falsk alarm

Jeg har prøvet præcis det samme, og begge gange er det endt i en biokemisk.

MEN MEN MEN jeg alt hvad jeg kan for at den er der for jer.

Test med din morgenurin, og et andet lille råd vent til din testdag. Kan godt fortælle dig at det gør naller at teste før, så teste negativt for at få sin mens.

Anmeld

8. december 2010

SSL

vanilla skriver:

Hej  

Jeg vil da  for at du ER gravid  Men men, jeg har selv oplevet at have ALLE former for symptomer, selv skærpet lugtesans sidste måned, men det er bare 'falske' symptomer, altså - psyken har spillet en stor stor rolle hos mig, men jeg håber for dig/jer at den er der

Anmeld

8. december 2010

vanilla

CamillaValby skriver:

Jeg har prøvet præcis det samme, og begge gange er det endt i en biokemisk.

MEN MEN MEN jeg alt hvad jeg kan for at den er der for jer.

Test med din morgenurin, og et andet lille råd vent til din testdag. Kan godt fortælle dig at det gør naller at teste før, så teste negativt for at få sin mens.

puhaa  også og ved godt det er rigtig dumt og teste før testdag men jaaa følte nok bare den var der.. jeg har 2 børn i forvejen og begge gange gik rigtig nemt med og blive gravid.. så forstår intet nu..  hvor mange dage var du gået over da du fik bio ?? kram og knus

Anmeld

8. december 2010

vanilla

SSL skriver:

Hej  

Jeg vil da  for at du ER gravid  Men men, jeg har selv oplevet at have ALLE former for symptomer, selv skærpet lugtesans sidste måned, men det er bare 'falske' symptomer, altså - psyken har spillet en stor stor rolle hos mig, men jeg håber for dig/jer at den er der

Mange takk.. håber og  også stadig.. har ikke følt mine symtomer så kraftigt som jeg gør nu i de sidste 3 måneder hvor jeg påtrods har haft 2 bio.. knus og kram

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

vanilla skriver:

puhaa  også og ved godt det er rigtig dumt og teste før testdag men jaaa følte nok bare den var der.. jeg har 2 børn i forvejen og begge gange gik rigtig nemt med og blive gravid.. så forstår intet nu..  hvor mange dage var du gået over da du fik bio ?? kram og knus

for at den er der for dig. Uhh det kunne da være fedt.

Jeg testede en dag før test dag positiv, og fik mens. dagen efter den ene gang og et par dage efter den anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.