Nf scanning imorgen, puha.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. december 2010

dunja

Hej alle i skønne mødre/kommende.

så det imorgen vi skal til nf scanning, og jeg må indrømme jeg er Mega meget nervøs men vi glæder os også super meget til at se den lille.

men selvfølgelig er alt som det skal være, håber vi.

var i også S..de nervøse da i sku til nf scanning ?

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Nea85

Det er en helt ubeskrivelig oplevelse at se sit lille barn, det skal du / I virkelig glæde jer til!

Jeg var også selv rigtig, rigtig nervøs inden, men heldigvis var alt som det skulle være.

Jeg krydser fingre for, at alt er ok med din lille guldklump, og at du slet ikke havde grund til at være nervøs.

Hilsen Nea85

Anmeld

7. december 2010

Thereseh

Jeg var også lidt nervøs, men blev helt rolig da jeg kom ind i lokalet. Hende der scannede var super sød, og sagde at selv HVIS man havde en risiko på under 1:300, var det meget sjældent der var noget galt. 

Så snart man ser den lille størrelse, på skærmen, er man helt solgt og enormt lykkelig. 

Ha' en dejlig scanning 

Anmeld

8. december 2010

dunja

Mange tak

jeg glæder mig også utrolig meget til at se den lille.

Anmeld

8. december 2010

Dorthe1986

patricia skriver:

så det imorgen vi skal til nf scanning, og jeg må indrømme jeg er Mega meget nervøs men vi glæder os også super meget til at se den lille.

knus herfra

Jeg var også møgnervøs inden jeg skulle til den første skanning Og det er den største lettelse i verden, når man så finder ud af at alt er som det skal være Her da vinkede vores lille dreng til os til NF

Hvad til skal du til skanning så?

Anmeld

8. december 2010

dunja

vi skal til nf kl 14 på hvidovre hospital, og nerverne er helt oppe og køre nu, men selvfølgelig går det som det skal

skønt at se sin lille dreng vinke til en jeg kan kun forstille mig at man bliver helt blød indeni

Anmeld

8. december 2010

Dorthe1986

patricia skriver:

vi skal til nf kl 14 på hvidovre hospital, og nerverne er helt oppe og køre nu, men selvfølgelig går det som det skal

skønt at se sin lille dreng vinke til en jeg kan kun forstille mig at man bliver helt blød indeni

Ja man bliver virkelig helt blød indeni Da vi var til MD-skanning, da havde han hikke

Men held og lykke med skanningen, er sikker på at alt er som det skal være

Anmeld

8. december 2010

dunja

Ihh hvor dejligt tillyke med ham.

jo tak det er jeg også ret sikker på det er

Anmeld

9. december 2010

dunja

alt gik bare super godt, det var så fantastisk

Anmeld

9. december 2010

Low

patricia skriver:

knus herfra

Jeg var også mega nervøs, det er meget normalt at være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.