Wuhuuu.. Vi venter os en lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Nea85

... PIGE!

Lige dét, min kæreste ønskede - og som han i øvrigt har holdt på lige fra start - og som jeg havde drømt en nat.
Scanningsjordemoderen var ikke et øjeblik i tvivl. Vi så baby fra siden med benene trukket helt op til brystet "Ja se, det her er et typisk billede af en pige-numse  Havde det været en dreng, ville vi kunne se både pungen og tappen!" sagde hun så.

Vi var til en scanning, som min venindes far foretog, for lidt over en uge siden, og her var baby SLET ikke villig til at vende sig men lå bare med ryggen til under hele seancen på trods af gentagne puf  Derfor var vi rigtig glade for, at hun ikke var det mindste genert i dag.

Jeg har desværre ikke fået scannet billederne fra i dag..

Hilsen Nea85 (19+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Kildebakken

Spændende og tillykke:-)

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Nea85 skriver:

... PIGE!

Lige dét, min kæreste ønskede - og som han i øvrigt har holdt på lige fra start - og som jeg havde drømt en nat.
Scanningsjordemoderen var ikke et øjeblik i tvivl. Vi så baby fra siden med benene trukket helt op til brystet "Ja se, det her er et typisk billede af en pige-numse  Havde det været en dreng, ville vi kunne se både pungen og tappen!" sagde hun så.

Vi var til en scanning, som min venindes far foretog, for lidt over en uge siden, og her var baby SLET ikke villig til at vende sig men lå bare med ryggen til under hele seancen på trods af gentagne puf  Derfor var vi rigtig glade for, at hun ikke var det mindste genert i dag.

Hilsen Nea85 (19+1)

Tillykke med hende .

Anmeld

7. december 2010

SSL

Nea85 skriver:

... PIGE!

Hilsen Nea85 (19+1)

Stort tillykke med jeres pige

Anmeld

7. december 2010

Nea85

Kildebakken skriver:

Spændende og tillykke:-)

Tusind tak!

Anmeld

7. december 2010

Mira0911

Stort tillykke... :) 

Anmeld

7. december 2010

Nea85

SSL skriver:

Stort tillykke med jeres pige

Tusind tak!

Anmeld

7. december 2010

sandratobias

Stort tillykke...

Anmeld

7. december 2010

twinboys

Tillykke

Anmeld

7. december 2010

Nea85

Tusind tak, allesammen!

Der er ingen tvivl om, at vi ville være blevet mindst lige så glade, hvis det var en dreng, men jeg tror der dybt inde i enhver kvinde ligger et ønske om en datter. Måske fordi man kan relatere det til forholdet til ens egen mor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.