Tripp Trapp højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. december 2010

2babygirls

Hej de damer

Har lige fået det nye mor magasin i babysam, og der har de tilbud på stokke højstolen med babyindsats til 1999,-

MEEEN, inde på skandic.de tror jeg det var kan man købe det for ca 1300,-....

Det jeg egentlig vil frem til, er om der er nogen der kender til babyindsatsen, og har erfaringer med den???

Ris og Ros omkring produktet ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg er rigtig glad for at min datter har det på sin stol. Hun fik den først da hun var 1 år, men tilbudet lød på at få den med i købet så det gjorde min far.

Det er godt fordi børnene kan sidde ordenligt med ryggen, som vi andre ville sidde på en alm stol. Kn ikke sige noget skidt om den..

Sofie

Anmeld

7. december 2010

2babygirls

DatterMalou skriver:

Jeg er rigtig glad for at min datter har det på sin stol. Hun fik den først da hun var 1 år, men tilbudet lød på at få den med i købet så det gjorde min far.

Det er godt fordi børnene kan sidde ordenligt med ryggen, som vi andre ville sidde på en alm stol. Kn ikke sige noget skidt om den..

Sofie

Tænker nu mere på den lille "lift" tingest som de kan ligge i fra 0-6mdr...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Tina&Martin skriver:

Tænker nu mere på den lille "lift" tingest som de kan ligge i fra 0-6mdr...

Nej den kender jeg så ikke. Men ville nok fravælge den da jeg så hellere ville købe skråstol, det går et eller andet sted ud på det samme. Synes jeg.

Anmeld

7. december 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Hej de damer

Har lige fået det nye mor magasin i babysam, og der har de tilbud på stokke højstolen med babyindsats til 1999,-

MEEEN, inde på skandic.de tror jeg det var kan man købe det for ca 1300,-....

Det jeg egentlig vil frem til, er om der er nogen der kender til babyindsatsen, og har erfaringer med den???

Ris og Ros omkring produktet ???

Jeg har købt trip trap stol med babyindsats og hynde på skandic.de til ca. 1600 kr.

Lige nu er jeg rigtig glad for babyindsatsen for Runa sidder skidegodt i den, men jeg er spændt på hvor længe hun kan sidde i den  med lårbasserne

Anmeld

7. december 2010

2babygirls

DatterMalou skriver:

Nej den kender jeg så ikke. Men ville nok fravælge den da jeg så hellere ville købe skråstol, det går et eller andet sted ud på det samme. Synes jeg.

Den koster under 200kr inde på siden, så er meget billigere end skråstol, som de jo ikke må sidde i alt for længe...

Tror jeg køber den... den er ret kær, og så er hun jo oppe i højde med os ved bordet

Anmeld

7. december 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Jeg har købt trip trap stol med babyindsats og hynde på skandic.de til ca. 1600 kr.

Lige nu er jeg rigtig glad for babyindsatsen for Runa sidder skidegodt i den, men jeg er spændt på hvor længe hun kan sidde i den  med lårbasserne

Årrrh det lyder da dejligt., ja de små basse-ben skal jo ikke klemmes

hvad farver har du valgt stolen og baby indsatsen i ??

Vi har snakket om at stolen ska være rød, men indsatsen kan jo bruges til næste, og det er jo måske en dreng..

Anmeld

7. december 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Årrrh det lyder da dejligt., ja de små basse-ben skal jo ikke klemmes

hvad farver har du valgt stolen og baby indsatsen i ??

Vi har snakket om at stolen ska være rød, men indsatsen kan jo bruges til næste, og det er jo måske en dreng..

Uhhh er så vild med farven; lilla/aubergine..hammerflot! Og så er det hynden med katte i mørke farver

Jeg synes den støtter rigtig godt

Anmeld

7. december 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Uhhh er så vild med farven; lilla/aubergine..hammerflot! Og så er det hynden med katte i mørke farver

Jeg synes den støtter rigtig godt

Synes også den er flot, men farmand kan godt lide rød, så det har han fået lov at bestemme når nu jeg vil ha den stol

Men når man køber den inde på den hjemmeside, får man ikke en told&skat smæk over fingrene hvis den bliver taget over "grænsen" ??

Anmeld

7. december 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Synes også den er flot, men farmand kan godt lide rød, så det har han fået lov at bestemme når nu jeg vil ha den stol

Men når man køber den inde på den hjemmeside, får man ikke en told&skat smæk over fingrene hvis den bliver taget over "grænsen" ??

Nej da, det er jo inden for EU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.