Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommetider/ofte føles det vitterligt som om maveskindet er ved at blive sprængt, og bebsen snart popper ud og sir hej .. Det er SÅ ubehageligt! Det er når jeg har stået eller gået lidt rundt - der skal ik ret meget til før det begynder at hive og nive! Har I andre det også sådan indimellem?? Synes slet ikke jeg havde det sådan med min første nemlig...
Har ikke fået nogen strækmærker endnu.. men måske de ligger og lurer under overfladen! min navle er begyndt at blive helt flad, og klart at det hele hiver og niver (maven vokser jo), men AVS!!
Nå men under 8 uger til termin nu.. det klarer vi da .. håber ikke maven er sprunget inden da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber dælme heller ikke din mave springer
HAr ikke selv oplevet det endnu, men er heller ikke så langt henne... Håber du kan holde det ud selvom det lyder ubehageligt, og for at du undgår strækmærkerne.
Jeg har også den der fornemmelse omkring min navle især eller hvis jeg går meget så kommer det i "bunden" af maven.
Jeg sørger for at smøre min mave i en masse dejlig creme når jeg har været i bad, det synes jeg hjælper
Har heller ingen strækmærker på maven, -endnu..( For at der ikke kommer nogen eller i hvert fald ikke for mange/ store). MEn jeg er dog ikke så langt som dig, "kun" 27+4 i dag....
Jep! Jeg tænker også "hallo, altså nu KAN der da bare ikke være mere baby derinde!". Det føltes nemlig præcis som om der lige pludselig bare bliver fyldt en halv liter mere derind, selv om den allerede er fyldt til bristepunktet! Jeg synes det hjælper at ligge sig lidt, altså at tage presset af maven.
Jeg tror (håber) ikke det har noget med strækmærker at gøre! Jeg tror bare at det er fordi at det hele vokser og jo skal give sig ret meget her til sidst, uden at der måske er så meget mere at give af!
Ork mand hvor jeg kender det. Har siden uge 30 ca. undret mig over om maven overhovedet kan blive større, og når han rigtig tager en tumletur derinde fylder han det hele - hvor skal han vokse hen de næste 5 uger???
Har 7-9-13 heller ingen strækmærker endnu
Mettemus skriver: Ork mand hvor jeg kender det. Har siden uge 30 ca. undret mig over om maven overhovedet kan blive større, og når han rigtig tager en tumletur derinde fylder han det hele - hvor skal han vokse hen de næste 5 uger??? Har 7-9-13 heller ingen strækmærker endnu
Samme her! Forstår ikke helt hvor de næste 5 ugers baby skal være
Her er h*n begyndt at fylde mere på tværs af maven. Har ikke målt og taget billeder, men det er som om maven ikke har vokset ud af på det sidste, men nærmere ud i siden Mon det er en måde at klare 5 uger mere uden strækmærker?
Carina87 skriver: Samme her! Forstår ikke helt hvor de næste 5 ugers baby skal være Her er h*n begyndt at fylde mere på tværs af maven. Har ikke målt og taget billeder, men det er som om maven ikke har vokset ud af på det sidste, men nærmere ud i siden Mon det er en måde at klare 5 uger mere uden strækmærker?
Håber ikke det har noget med strækmærker at gøre Og måske betyder det en pige hvis du begynder at vokse på siderne
Hi HI det er gode beskrivelser i giver har det også som om jeg er ved at springe..
Når jeg spiser noget mad, så tør man ikke rejse sig op fra sofaen for SÅ må den da springe HAHA
Årh "dejligt" (selvfølgelig synd for os alle ) at jeg ikke er den eneste!! Jeg smører maven med creme også og det lindrer måske lidt, men kan ikke gå ret længe og det er supertræls at få det sådan når man er ude og handle ind .. der kan man ikke lige sætte sig eller lægge sig ned! Synes butikkerne burde ha en stol stående rundt om hvert hjørne, eller en seng! .
Har 7½ uge endnu, og aner simpelthen ikke hvordan maven skal kunne klare mere.. har ingen mærker, men det strammer ad H til, og han vokser jo hele tiden.. Hmm men dejligt de vokser og hygger sig derinde må prøve at se positivt på det
Malonde1985 skriver: Synes butikkerne burde ha en stol stående rundt om hvert hjørne, eller en seng! .
Synes butikkerne burde ha en stol stående rundt om hvert hjørne, eller en seng! .
Har haft samme tanke rigtig mange gange! Hurra for møbelforretninger De andre kunne lære noget af dem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128