Ringsted og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Sildefisk

Hejsa

Vi flytter til ringsted her i dec og jeg kunne godt tænke mig at møde nogle andre mødre og danne venskaber med i nærområdet

Jeg er 29, manden 31 og vi har to børn, Mikkel 2- til marts og Maya 1 til april.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

JuelZ

myr81 skriver:

Hejsa

Vi flytter til ringsted her i dec og jeg kunne godt tænke mig at møde nogle andre mødre og danne venskaber med i nærområdet

Jeg er 29, manden 31 og vi har to børn, Mikkel 2- til marts og Maya 1 til april.

Knus

altså jeg bor i Dianalund og har heller ik rigtig nogen veninder her... - jeg er medlem af PO ringsted så er en del tid i Ringsted...

men altså jeg er 19 år og forlovedet med Lars som er 21 og vi har ingen børn - endnu, vi venter os...

Anmeld

9. december 2010

Polkaprik

Hej begge 2

Jeg synes da at I skulle hoppe med på et Slagelsemøde hvis I har tid og lyst!

Vi skal mødes for første gang her d. 18. til noget brunch. Jo flere jo sjovere. Tror vi er spredt rimelig i alder og som jeg ser det er det kun en fordel Så kom frisk tøser, det kunne jo være man fandt nogle man faldt rigtig godt i spænd med!

Michelle

Anmeld

9. december 2010

Sildefisk

Hej Michelle

Mange tak for invitationen, lyder rigtig hyggeligt

Desværre står hele dec måned på flytning, da vi skal have alt flyttet til den 28. dec, men jeg vil da bestemt håbe på, der kommer en ny mulighed for at kunne deltage

Anmeld

9. december 2010

Polkaprik

Det var en skam, men kan godt se at I må være ret ophængt med sådan en flytning lige i en i forvejen travl måned Men jeg er ret sikker på at der hurtig vil byde sig en chance igen. Kan nemlig se at en af Slagelsetøserne som heller ikke kan d. 18. har spurgt til en dato i det nye år Og tillykke med jeres nye bolig!

Michelle

Anmeld

9. december 2010

Sildefisk

Tusind tak

I må have et godt og hyggeligt møde, håber vi ses næste gang

Anmeld

28. december 2010

tumle81

Jeg bor i Køge, men det er da ikke vildt langt fra Ringsted...

Er 29 år og mor til 3 skønne børn. Vi bor sammen med farmand i en lejlighed i Køge...

Knus Kathrina

Anmeld

30. december 2010

Fregne

Hej, jeg kommer fra Slagelse - det er da heller ikke sååå langt fra Ringsted :-) Her bor jeg sammen med min mand og vores 2 piger....

Skriv endelig, hvis det har interesse....

Må nok erkende jeg ikke er der store skriver herinde, men følger gerne med i debatterne alligevel...:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.