Ammetøj og -BH???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Mettemus

Godaften de damer

I anledningen af at jeg læser til eksamen, sidder jeg lige og surfer på nettet efter.... ja, faktisk alt der ikke har noget at gøre med det, jeg burde lave.

Nå, men jeg er jo ved at nærme mig termin og er så småt begyndt at tænke på tiden efter babys ankomst. Indtil nu har det været GRAVIDITET der har stået på dagsordenen, men det er så småt gået op for mig, at der jo rent faktisk er et liv på den anden side af fødslen også. En del af det liv kommer for mit vedkommende til at handle om amning, og i den forbindelse er der dukket en række lavpraktiske spørgsmål op: hvilket tøj har man på når man ammer? Jeg er med på at en amme-BH er rimelig uundværlig, og at den skal være klar fra starten, men hvordan ved man lige hvilken størrelse man skal bruge før mælken er løbet til? Sjusser man sig frem, lægger et par størrelser til og prøver lykken med en enkelt indtil man er sikker på at malkegrejet ikke bliver større eller?

Næste spørgsmål: skal man også have rigtigt ammetøj udenover? H&M, har jeg set, laver nogle praktiske amme-t-shirts, men sådan helt vildt smarte er de ikke. Køber man så alm. bluser der kan åbnes foran til at have på udenover? Eller skal man købe rigtigt ammetøj hele vejen rundt? Synes det er ret dyrt, det jeg lige har kunnet google mig frem til...

Hmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

NLME<3

Hej  jamen først om ammetøj, jeg havde bare mine normale bluser på, de lidt store til et par leggings, og så en top inden under, så trak jeg blusen op, og toppen lidt ned, det virkede godt for mig  og bh havde jeg købt en uden bøjle eller noget i babysame og for man ved jo aldrig rigtig hvilken st. man kommer til at bruge, og så da der var gået lidt tid, kunne jeg gå ud og købe en ordentlig ammebh

håber du kunne bruge mine svar

Kram fra mig

Anmeld

8. december 2010

Mettemus

louieibsen skriver:

Hej  jamen først om ammetøj, jeg havde bare mine normale bluser på, de lidt store til et par leggings, og så en top inden under, så trak jeg blusen op, og toppen lidt ned, det virkede godt for mig  og bh havde jeg købt en uden bøjle eller noget i babysame og for man ved jo aldrig rigtig hvilken st. man kommer til at bruge, og så da der var gået lidt tid, kunne jeg gå ud og købe en ordentlig ammebh

håber du kunne bruge mine svar

Kram fra mig

Tak for svar

Det lyder rart hvis man kan blive i sine gamle bluser - det andet er alligevel noget af en investering! Må lige ud og kigge på en amme-bh med plads til at vokse lidt i - turen går vist forbi Babysam inden længe alligevel, tak for råd

Anmeld

8. december 2010

JulieE

Da jeg ventede min første fik jegd et råd, at vente med at købe amme-bh til jeg havde født. Istedet købte jeg et par gode sloggi toppe, da de er elastiske, men alligvel støtter godt og er nemme lige et trække ned  Og da mælken var løbet godt til købte jeg et par gode amme Bher

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.