fra brystmælk til flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2010

hen86

hej alle kloge mennesker

er ved at opgive amningen er ikke glad for at indrømme det men prinsesseprutten(hun blir 6 måneder her den 9/12) har fået bisser og hun bider som en rotweiler (AAAAUV!!!) Det gør simpelthen så ondt.

nå men nu til spørgsmålene:

hvordan laver jeg den bedste overgang fra amning til flaske?

hvor meget MME skal skal hun have i de første par flasker og hvordan og hvornår trapper vi op?

på forhånd tak og fortsat go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

6800

hen86 skriver:

hej alle kloge mennesker

er ved at opgive amningen er ikke glad for at indrømme det men prinsesseprutten(hun blir 6 måneder her den 9/12) har fået bisser og hun bider som en rotweiler (AAAAUV!!!) Det gør simpelthen så ondt.

nå men nu til spørgsmålene:

hvordan laver jeg den bedste overgang fra amning til flaske?

hvor meget MME skal skal hun have i de første par flasker og hvordan og hvornår trapper vi op?

på forhånd tak og fortsat go aften

av det kan jeg godt forstå....første dag skifter du et måltid ud med en flaske, anden dag 2 måltider, tredje dag 3 måltider osv....

hvor meget der skal være i hver flaske, kan du læse på kassen...

Anmeld

8. december 2010

hen86

6800 skriver:

av det kan jeg godt forstå....første dag skifter du et måltid ud med en flaske, anden dag 2 måltider, tredje dag 3 måltider osv....

hvor meget der skal være i hver flaske, kan du læse på kassen...

tak for svar

må hun godt få så meget i den første flaske som der står på pakken hun skal have?? eller ....åååh ej undskyld, hun burde jo ku tåle det... har da brugt lidt MME i hendes grød..

tak igen

Anmeld

8. december 2010

6800

hen86 skriver:

tak for svar

må hun godt få så meget i den første flaske som der står på pakken hun skal have?? eller ....åååh ej undskyld, hun burde jo ku tåle det... har da brugt lidt MME i hendes grød..

tak igen

det tror jeg bestemt hun kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.