Ingen appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Pinkrose

Ved ikke om det bare er mig der er underlig, og dette emne har sikkert også været oppe før.

Men altså er 26+5 , og de sidste par dage har jeg ingen lyst til mad, kan gå en hel dag bare på et stykke frugt og lidt knækbrød, og sådan har det slet ikke været før.

ved ikke om det er fordi jeg er meget stresset at det måske kan gå ind og påvirke det, nogle som oplever det samme ?

Og så lige til noget andet, er gået fra at mærke lille pigen hver dag, og nu er det ikke hver dag længere og hendes puf føles os svagere, kan det tænkes at moderkagen er kommet foran hende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Sofia

Her er det modsat, altså jeg har konstant lyst til mad og har haft det gennem hele graviditeten, er lækkersulten efter slik, chokolade, kage osv Men jeg har så slet heller ikke haft kvalme!

Men bare du sørger for at spise så der er nok til dig og baby, og at du får dine vitaminer, så skal det nok gå..

I forhold til at du mærker mindre liv, så er jeg ikke klar over om det kan skyldes at moderkagen har flyttet sig, ved slet ikke om den sådan kan flytte sig eller om den ligger fast. Men husk du skal mærke liv dagligt, og ellers kontakte FG

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

Lille appetit har heller ikke været mit problem. Jeg er mere med på Sofias vogn og har i en periode (6. - 7. måned) hvor jeg slet ikke har kunnet tøjle mig selv spist og drukket "sukker" i massevis. Har dog måttet slå bremsen lidt i da vægten begyndte at stige eksplosivt af alt det sodavand, kage, chokolade og slik jeg havde proppet mig med.

Mht. lille aktivitet hos den lille så plejer det at hjælpe hos mig at spise/drikke noget koldt og/ eller sødt. Is reagerer min bebs fx på lige med det samme. Og generelt er hun mere aktiv når jeg lige har spist, så måske kan den nedsatte aktivitet også hænge sammen med at du spiser mindre?? Just a guess

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Ang mad så er det stik modsat her jeg ÆDER hele tiden og alt 

Det at du ikke mærker så meget liv mere synes jeg du skal snakke med din jdm om. Men det er meget normalt at den lille ændre rytme men jeg mener først det er fra uge 30, bevægelserne bliver mere flydende og man mærker dem ikke på samme måde mere. 

Jeg er nød til at lægge mig ned og kikke på min mave for at se om der er liv for selv om hele maven hopper rundt så føler jeg næsten ikke noget så jeg nød til at kikke på min mave for at se om hun bevæger sig. 

Men ellers drik noget iskoldt og læg dig ned så skulle h*n gerne rykke på sig 

Knus Diana

Anmeld

10. december 2010

Pinkrose

Mange tak for jeres svar ja det underligt hvor forskelligt det med madvaner er, for til at starte med spiste og spiste jeg, og nu er det godt nok ikke meget i løbet af en dag, var til jordmoder igår, og de sagde at måske det var grundet stress at jeg så ikke har lagt mærke til det nå hun har sparket,

Men hendes hjertelyd var fin og hun voksede som hun skulle, udover hun virker til at blive en lang tynd pige

og blev så sendt hjem med besked om at slappe af og mærke godt efter

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

Denisep skriver:

Mange tak for jeres svar ja det underligt hvor forskelligt det med madvaner er, for til at starte med spiste og spiste jeg, og nu er det godt nok ikke meget i løbet af en dag, var til jordmoder igår, og de sagde at måske det var grundet stress at jeg så ikke har lagt mærke til det nå hun har sparket,

Men hendes hjertelyd var fin og hun voksede som hun skulle, udover hun virker til at blive en lang tynd pige

Godt at du blev lidt beroliget af din JM 

Anmeld

11. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Ang mad så er det stik modsat her jeg ÆDER hele tiden og alt 

Det at du ikke mærker så meget liv mere synes jeg du skal snakke med din jdm om. Men det er meget normalt at den lille ændre rytme men jeg mener først det er fra uge 30, bevægelserne bliver mere flydende og man mærker dem ikke på samme måde mere. 

Jeg er nød til at lægge mig ned og kikke på min mave for at se om der er liv for selv om hele maven hopper rundt så føler jeg næsten ikke noget så jeg nød til at kikke på min mave for at se om hun bevæger sig. 

Men ellers drik noget iskoldt og læg dig ned så skulle h*n gerne rykke på sig 

Knus Diana

Det går også rigtig fint med appetitten her - altså vist alt for godt! Hæhæ, jeg går også og venter på, hvornår man når det punkt, at NU fylder hun så meget i maven, at man ikke kan spise heeelt så meget, som man kunne før!  Hmm, men jeg har ikke nået det endnu - desværre...

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Denisep skriver:

Det var godt alt lyder fint. Og ja hvis du går og er stresset så kunne jeg godt forstille mig det var det. 

Igår var vi ude og købe julegaver og juletræ og var i fuld gang hele dagen så, der måtte jeg også lige lægge mig og kikke på hende for jeg bemærke det ikke når jeg laver noget. 

Knus Diana

Anmeld

11. december 2010

Diana...

piadas skriver:

Det går også rigtig fint med appetitten her - altså vist alt for godt! Hæhæ, jeg går også og venter på, hvornår man når det punkt, at NU fylder hun så meget i maven, at man ikke kan spise heeelt så meget, som man kunne før!  Hmm, men jeg har ikke nået det endnu - desværre...

Åhh kommer der sådan et punkt ha ha det vil jeg glæde mig til  Ej jeg spiser hele tiden men det heldigvis ikke så meget af gangen Så mon ikke det går he he jeg da stadig på - kg så helt galt kan det da ikke være  selv om min mand nu siger han synes jeg æder meget griner 

Fx har jeg ALTID 6 clementiner på mig hvis jeg ikke er hjemme for det er hvad jeg spiser min om dagen  

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.