Billig elektrisk tandbørste, anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. december 2010

matryoshka

Hej,

Min storebror ønsker sig KUN en elektrisk tandbørste fra mig i julegave. Han forventer nu at få en, fordi jeg sagde jeg ville købe en, men jeg vidste ikki at de kostede så meget  Jeg giver julegave til ca. 150 max. 200 kr. pr søskende..

Ved i om nogle gode elektriske tandbørster, som ikke koster alt for meget?

Med håb om svar, (i skal også føle jer velkomne at læse med)

Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

serinasmor

prøv dette link

http://www.pricerunner.dk/cl/573/Elektriske-tandboerster

håber du finder hvad du søger

og ellers er en ønskeliste altså en ØNSKEliste og ikke en BESTILLINGSliste i min verden

så må han tage til takke med en pebernød

serinasmor

Anmeld

8. december 2010

DK

Jeg har lige købt en "barbie" elektrisk tandbørste til Kirstine. Jeg mener den kostede omkring 80 kr. Men jeg har så liiige set den på tilbud i Løvbjerg til 39 kr

Anmeld

8. december 2010

matryoshka

serinasmor skriver:

prøv dette link

http://www.pricerunner.dk/cl/573/Elektriske-tandboerster

håber du finder hvad du søger

og ellers er en ønskeliste altså en ØNSKEliste og ikke en BESTILLINGSliste i min verden

så må han tage til takke med en pebernød

serinasmor

Tak for linket.. Jeg har prøvet at finde en gennem pricerunner, men ville gerne slippe for fragt osv. Men jeg tror nok det bliver en fra pricerunner!  Tak!!

Anmeld

8. december 2010

matryoshka

DK skriver:

Jeg har lige købt en "barbie" elektrisk tandbørste til Kirstine. Jeg mener den kostede omkring 80 kr. Men jeg har så liiige set den på tilbud i Løvbjerg til 39 kr

hahaha... JAA, jeg har set dem i Føtex, men med Spiderman  Jeg tror faktiskt at storebror ville synes den var lidt sej, haha  indtil det går op for ham at den faktiskt er til børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.