Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ha ha ha jeg grinte da jeg så billederne af Celina. Det ser virkelig ud som om hun står og poserer!!! Ha ha ha... Lille model!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Hvor er de bare fine Og sikke flotte bukser. Tillader mig at spamme med
Hvor er de bare fine Og sikke flotte bukser. Tillader mig at spamme med
Spam du bare løs. Det er ikke meningen man skal holde sig tilbage, når man har SÅDAN EN LILLE LÆKKER SKATTEPIGE.Hun klær også bukserne. Eller også klær bukserne hende
michella80 skriver: Ha ha ha jeg grinte da jeg så billederne af Celina. Det ser virkelig ud som om hun står og poserer!!! Ha ha ha... Lille model!
Hehe, ja - "Man kan vel ikke gøre for at man har charme?!"
JustAnotherName skriver: Hehe, ja - "Man kan vel ikke gøre for at man har charme?!"
Ha ha ha nej!
Mums.....................et par lækre små tøse-børn, i lækre bukser.
Tak! - Jeg kan ihvertfald tage æren for tøsebørnene ...... Så er der også lidt smiger tilbage til Pernille
BinaMor skriver: ej hvor er de fede!!!!!!!!!!!!!!!!!!! link til hjemmeside
ej hvor er de fede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
link til hjemmeside
www.daub-deluxe.dk, men den er desværre ikke opdateret med disse. Kig i mine salgsindlæg (kan findes via min profil), hvis du vil se bukser med foer
JustAnotherName skriver: Tak! - Jeg kan ihvertfald tage æren for tøsebørnene ...... Så er der også lidt smiger tilbage til Pernille
De er jo en ren fryd at klæde på... De er bare så dejlige
Jeg håber at I bliver rigtigt glade for bukserne
Jameeeennnn... Jeg er da bare nødt til at eje sådan et par brune bukser der... Pernille... Laver du lige et par til mig? Str 27/34 tak...
Ej, sådan nogle skal Simone da have...
JustAnotherName skriver: Hej Pernille. Idag kom pakken. Ihh, hvor var jeg spændt på at modtage dem, og se pigerne i deres nye lækre bukser. Og du skal virkelig have ros, for hold nu op, hvor er de bare fede!!Kenneth er også ret begejstret over dem Jeg snapsede lige en stak billeder af tøserne i deres nye labre "Daub Deluxe" bukser. Celina har lige været i bad, så det er med bar mave og håret tilbage Og Bianca's trøje matcher ikke særlig godt, men det var dén hun lige havde på, da bukserne skulle afprøves. Så se lige bort fra det. 1000 TAK FOR ENDNU NYT OG LÆKKERT TIL MINE DØTRES GARDEOBER.DU ER VILDT DYGTIG TIL AT SY, OG HAR SÅ MANGE SUPER LÆKRE STOFFER. .................. F o t o - s p a m ........................
Hej Pernille.
Idag kom pakken. Ihh, hvor var jeg spændt på at modtage dem, og se pigerne i deres nye lækre bukser.
Og du skal virkelig have ros, for hold nu op, hvor er de bare fede!!Kenneth er også ret begejstret over dem
Jeg snapsede lige en stak billeder af tøserne i deres nye labre "Daub Deluxe" bukser. Celina har lige været i bad, så det er med bar mave og håret tilbage Og Bianca's trøje matcher ikke særlig godt, men det var dén hun lige havde på, da bukserne skulle afprøves. Så se lige bort fra det.
1000 TAK FOR ENDNU NYT OG LÆKKERT TIL MINE DØTRES GARDEOBER.DU ER VILDT DYGTIG TIL AT SY, OG HAR SÅ MANGE SUPER LÆKRE STOFFER.
.................. F o t o - s p a m ........................
Velbekomme - og mange tak for skoene.. Silja bliver bare stang-smart, når hun kan passe dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128