Liva´s baby-hule 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Topp

Så er der nye billeder af Liva´s baby-hule fra i dag 37+0 - håber hun snart kommer ud

Min store dreng skulle liiige med på denne uges billeder - sæt nu det bliver de sidste - og han slet ikke har været på - så her er vi.........

Casper syntes i skulle have et NISSE billede af ham også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

sandratobias

Gode billeder.. Og fin mave...

Anmeld

7. december 2010

Topp

Tak skal du have

Anmeld

7. december 2010

Topp

1 kommentar - det er liidt sjovt man gider bruge tid på at ligge dem herind

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

Jamen sikke en FLOT rund mave og figur! og de der flotte bryster maa du gerne sende fluks til usa, for jeg kunne bruge lidt

sorry hvis man ikke er saa hurtig til at svare. hvis andre er ligesom mig saa fanger mavebilleder mig oftest hvis det er fra en bruger der har gjort lidt opmaerksom paa sig selv og jeg har set dem herinde foer i debatterne, saa du maa ikke tage det personligt!

Anmeld

8. december 2010

tb

fin mave  uhh kan godt savne den store mave nogle gange!! hehe.....

og sikke en stolt storebror

Anmeld

8. december 2010

Topp

Miamaja skriver:

Jamen sikke en FLOT rund mave og figur! og de der flotte bryster maa du gerne sende fluks til usa, for jeg kunne bruge lidt

sorry hvis man ikke er saa hurtig til at svare. hvis andre er ligesom mig saa fanger mavebilleder mig oftest hvis det er fra en bruger der har gjort lidt opmaerksom paa sig selv og jeg har set dem herinde foer i debatterne, saa du maa ikke tage det personligt!

skal liiiige bryge brysterne mens jeg skal amme - men bagefter må du skam gerne få dem *griner*

Anmeld

8. december 2010

Topp

tb skriver:

fin mave  uhh kan godt savne den store mave nogle gange!! hehe.....

og sikke en stolt storebror

Tak skal du have

JA storebror er SÅ stolt og spændt nu - han kan slet ikke vente på hun kommer ud..

Han snakker i mikrofonen (læs navlen) HVER dag og fortæller hende hvor meget han elsker hende allerede osv

Anmeld

8. december 2010

tb

Topp skriver:

Tak skal du have

JA storebror er SÅ stolt og spændt nu - han kan slet ikke vente på hun kommer ud..

Han snakker i mikrofonen (læs navlen) HVER dag og fortæller hende hvor meget han elsker hende allerede osv

hvor sødt  jeg har jo selv 2 børn med stor aldersforskel (9 år) og min den store hun var os bare så utålmodig til sidst  

Anmeld

8. december 2010

Topp

tb skriver:

hvor sødt  jeg har jo selv 2 børn med stor aldersforskel (9 år) og min den store hun var os bare så utålmodig til sidst  

ja det er faktisk vildt så spændte og "ansvars fulde" de kan være... uha hvis det gør ondt et sted er han på pletten med hjælp, den lille gutter-mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.