Sælger ud af mine kjoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.361 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Tanja84

Heiii tøser

Har simpelthen så mange kjoler jeg aldrig bruger (eller har brugt), og synes det er så synd de bare hænger i skabet, og sælger derfor ud af dem.

Til at starte med har jeg 3 kjoler.

Billede 1:

Grøn kjole fra second female str. S (Aldrig brugt)

Rigtig fin med glimmer i stoffet. Det er lidt svært at fornemme kjolen på billedet, da jeg har spredt den ud. men kjolen er smal og kan give sig efter kroppen. passer derfor til alle kropstyper.

Billede 2:

Sort kjole fra Second female str. S (Brugt en halv gang )

Rigtig fin, men glimmer i stoffet. Det er lidt svært at fornemme kjolen på billedet, da jeg har spredt den ud. men kjolen er smal og kan give sig efter kroppen. passer derfor til alle kropstyper.

Billede 3:

Kjole fra Mama-licious str S (brugt en gang)

Rigtig sød til den gravide mave, men kan også sagtens bruges uden mave

Har ikke nogen min. pris, da jeg aldrig bruger dem, og blot håber nogen af jer evt. kan få glæde af dem, kom derfor med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Noneother

Jeg skulle spørge fra min veninde hvor "lange" de 2 øverste kjoler er, og hvad de har kostet fra ny?

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Noneother skriver:

Jeg skulle spørge fra min veninde hvor "lange" de 2 øverste kjoler er, og hvad de har kostet fra ny?

Fra det øverste af ærmet og ned måler de 90 cm. og fra under armen og ned måler de 55. cm. (håber du forstår mine mål)

Mener jeg gav 250 kr. stk. i tidernes morgen (men kan ærlig talt ikke huske det, da det er over 2 år siden.)

Er sååå dårlig til det med priser, men hvis hun vil have dem begge to, kan vi evt. sige 200 kr. samlet? Ellers så kom gerne med et bud

Anmeld

7. december 2010

Noneother

Fra det øverste af ærmet og ned måler de 90 cm. og fra under armen og ned måler de 55. cm. (håber du forstår mine mål)

Mener jeg gav 250 kr. stk. i tidernes morgen (men kan ærlig talt ikke huske det, da det er over 2 år siden.)

Er sååå dårlig til det med priser, men hvis hun vil have dem begge to, kan vi evt. sige 200 kr. samlet? Ellers så kom gerne med et bud

Nu har vi ikke noget målebånd i nærheden. men de er ikke "super" lårkorte vel? Til en på 168

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Noneother skriver:

Nu har vi ikke noget målebånd i nærheden. men de er ikke "super" lårkorte vel? Til en på 168

Jeg er selv ca. 163 og de går mig lige til knæet, så tror også den vil gå hende til deromkring.

Anmeld

7. december 2010

Noneother

Tanja84 skriver:

Jeg er selv ca. 163 og de går mig lige til knæet, så tror også den vil gå hende til deromkring.

Jamen hun vil gerne gi´200incl. porto for dem så.

Anmeld

7. december 2010

mortilnoahogmelina

Ej hvor er den bare flot den nederste kjole .

Hvad str . er den ??? og hvad koster den ?

Knus

Anmeld

7. december 2010

Noah`s mor<3

Er kjole nummer 2 solgt?

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Noneother skriver:

Jamen hun vil gerne gi´200incl. porto for dem så.

Sender lige en PB med konto nr. mv.

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Ej hvor er den bare flot den nederste kjole .

Hvad str . er den ??? og hvad koster den ?

Knus

Den er nemlig såååå lækker, havde den på da min mand og jeg blev viet på rådhuset

Er desværre bare ikke den store kjole person, og synes derfor det er synd den bare samler støv.

Hvad siger du til 150 kr.? (nypris 350 kr. i sommers - og den er som sagt kun brugt en gang)

Ellers så kom med et bud

Hov, det er str. S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.