Nååååå!!! jeg havde slået dem ihjel!! (ca)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

B&J

hvad sker der lige her ???? hvordan kan hun overhovede tænke eller gøre sådan noget....

stakkels lille pige altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Becks

Stakkels barn

Min gudsøn på 2½ er også MEGET småtspisende, nogen dage spiser han 1 bid rugbrød i VG, andre dage slet intet og andre dage lidt mere, tør slet ikke tænke på hvordan min veninde ville have reageret, eller jeg selv hvis det var min baby

Hun skal bare ud den gog!!!

Anmeld

7. december 2010

Zafir

Jeg syntes bare hun tager det meget rolig i interviewet, hende moren... Gør hun ikke? Måske er hun faldet ned. Men jeg havde simpelthen ikke kunne aflevere Idun igen, hvis det havde været mig...

Anmeld

7. december 2010

CamillaSoefelt

Zafir skriver:

Se lige her:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1465059.ece

Jeg er jo selv mor til en småt+langsomspiser, så hvis der var NOGEN der havde lavet det trick på Idun, så er jeg sku... jeg ved slet ikke hvad jeg havde gjort!!!!...

Føj hvor er det for meget! Hvad tænker kvinden dog på??

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

Jeg var gået fuldstændig i baglås.... Flippet helt ud hvis det var mine børn som blev behandlet sådan!

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

Hvordan kan man være pædegog når man gør sådan? Og så siger børnehaven at det ikke er så slemt?!?!

Jeg havde fandme skiftet børnehave med det samme!!!!!

Anmeld

7. december 2010

BabyMus

Ej hvad sker der lige?!

Anmeld

7. december 2010

serinasmor

det gør man da ikke

Anmeld

7. december 2010

Mi

hold da op

Der er brådne kar i alle fag, og her var så sandelig en af dem. Selvfølgelig er der to sider af sagen, men det er altså lidt svært at bortforklare at et barn skal spise madpakke udenfor, med det vejr vi har lige nu  Det bør der komme en disiplinær sag ud af

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. december 2010

Mormilla

Det kan man sku da ikke gøre   Stakkels barn... Håber at de fyre hende!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.