hvorfor skal det gøre så ondt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2010

tb

ja, nu kan jeg vel godt komme ud af busken  det er mig der har haft oprettet nogle tråde omkring oplægning af et optøet æg... hvilket desværre ikke blev til noget  

og ja, jeg ved godt jeg er velsignet med jordens 2 dejligste tøser!!! men et eller andet sted dybt inde gjorde det alligevel hammer ondt at ægget ikke blev til noget.. så nu er den eneste mulighed at vente og se om vi er heldige... vi beskytter os ikke, i hvert fald ikke til vi bliver 35  og så må vi se hvad der sker.. hehe..

ville ikke rigtig noget med indlægget, bare lige komme ud med nogle tanker  tak fordi i læste med..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Ellim

Håber i har heldet med jer.. Og inden de 35

Anmeld

13. december 2010

SSL

Har ikke haft læst indlægget, så vidt jeg erindrer.. Men jeg er ked af at læse, der ikke blev en bebs ud af dét!  Selvom man har børn i forvejen, må man altså også rigtig godt være ked af det!! Husk nu det, det er helt okay, og jeg ønsker jer alt helt og lykke med at prøve jer frem, og håber der kommer endnu en lille én til jer

Anmeld

14. december 2010

tb

Ellim skriver:

Håber i har heldet med jer.. Og inden de 35

tak for svar  og  alt for i snart får en lille spir i maven!!!

Anmeld

14. december 2010

tb

SSL skriver:

Har ikke haft læst indlægget, så vidt jeg erindrer.. Men jeg er ked af at læse, der ikke blev en bebs ud af dét!  Selvom man har børn i forvejen, må man altså også rigtig godt være ked af det!! Husk nu det, det er helt okay, og jeg ønsker jer alt helt og lykke med at prøve jer frem, og håber der kommer endnu en lille én til jer

tak for svar  og  alt for der snart kommer en kærlighedsbaby til jer!!!

Anmeld

14. december 2010

SSL

tb skriver:

tak for svar  og  alt for der snart kommer en kærlighedsbaby til jer!!!

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.