hvad skal vi spise i aften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Koen.

hej piger!

Efter jeg er blevet alene synes jeg motivationen og fantasien til at lave mad er forsvundet laver kun mad for babypigens skyld

hvad skal vi spise i aften, det skal være nemt men super lækkert og der må ikke være ris i det er nemlig det eneste lærke endnu ikke kan finde ud af at spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Polkaprik

I går skulle jeg bare finde på noget at lave ud af det der var i skabe og fryser mm. Det endte med at jeg tog nogle nakkekotelletter, skar dem i strimler, svitsede dem på panden i olie sammen med noget hvidløg, salt, peber, forårsløg, revet citronskal og sesamfrø. Da kødet var færdigt smed jeg det i en skål og så lidt mere oliepå oanden sammen med noget karrypasta. Der smed jeg så en pose wokgrønt i og svitsede dem sammen med lidt mere soya. Til sidst  kogte jeg nogle spaghettier som blev blandet med grøntsagerne på panden. OP på en tallerken med det og nogle strimler kød oven på. MUMS det smagte godt

Michelle

Anmeld

7. december 2010

Koen.

Polkaprik skriver:

I går skulle jeg bare finde på noget at lave ud af det der var i skabe og fryser mm. Det endte med at jeg tog nogle nakkekotelletter, skar dem i strimler, svitsede dem på panden i olie sammen med noget hvidløg, salt, peber, forårsløg, revet citronskal og sesamfrø. Da kødet var færdigt smed jeg det i en skål og så lidt mere oliepå oanden sammen med noget karrypasta. Der smed jeg så en pose wokgrønt i og svitsede dem sammen med lidt mere soya. Til sidst  kogte jeg nogle spaghettier som blev blandet med grøntsagerne på panden. OP på en tallerken med det og nogle strimler kød oven på. MUMS det smagte godt

Michelle

Lyder super mums, men vi fik noget lignende i mandag Men smart bare at tage det man har i skabe ovs.. vil jeg huske

Anmeld

7. december 2010

Caroline86

hvad med tortilla'er? så kan smukkepigen spise alt fyldet og måske også en pandekage hvis hun vil? det er hurtigt, nemt, sundt og lækkert

Vi fik tacoskaller i går og det var et stort hit hos Laura! Hun fik noget kartoffelmos til, men fik også lov til at sidde og gnaske i sådan en skal

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

Jeg ville foreslå risengrød, indtil jeg så den sidste linje i dit indlæg. Så jeg tier bare stille, og så hopper jeg med på Carolines forslag. For det er nemlig lækkert

Anmeld

7. december 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

hvad med tortilla'er? så kan smukkepigen spise alt fyldet og måske også en pandekage hvis hun vil? det er hurtigt, nemt, sundt og lækkert

Vi fik tacoskaller i går og det var et stort hit hos Laura! Hun fik noget kartoffelmos til, men fik også lov til at sidde og gnaske i sådan en skal

uh ja rigtig god ide søde..

Anmeld

7. december 2010

Koen.

kitty skriver:

Jeg ville foreslå risengrød, indtil jeg så den sidste linje i dit indlæg. Så jeg tier bare stille, og så hopper jeg med på Carolines forslag. For det er nemlig lækkert

uha jamen ved ikke når det er risenGRØD, det er mere når det er sådan nogle løse ris, hun forstår ikke helt og få dem rigtig vej ned i halsen Kunne gøre et forsøg

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

lillespurv20 skriver:

uha jamen ved ikke når det er risenGRØD, det er mere når det er sådan nogle løse ris, hun forstår ikke helt og få dem rigtig vej ned i halsen Kunne gøre et forsøg

Hmm.. jeg tænker der er en forskel, for grøden er jo meget mere blød og "grødet" og ikke bare små gryn.. Måske det virker?

Det er det vi skal have til aften, og jeg har glædet mig i ugevis - derfor mit forslag

Anmeld

7. december 2010

Koen.

kitty skriver:

Hmm.. jeg tænker der er en forskel, for grøden er jo meget mere blød og "grødet" og ikke bare små gryn.. Måske det virker?

Det er det vi skal have til aften, og jeg har glædet mig i ugevis - derfor mit forslag

os min tanke, at "risene" er mere bløde i det uhm elsker os bare risengrød, med masser af kanel,sukker og smørklat

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

Ja, og Ribena saft Vi hælder saft ned til grøden, så det ligger udenom.. Det har vi altid gjort, men kæresten synes vi er tossede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.