Junior 13+2 :-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Bruus

Tog billedet med min iPhone, og kan ikke finde ud af at rotere det, da den skriver at billedet er skrivebeskyttet? Håber i kan bære over med det

Synes man begynder at ku se det rigtigt nu, selvom det måske stadig for andre, som ikke kender mig, kan se ud som om jeg har fået et par julekager for meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

betiinsen

fin mave, synes sagtens man kan se du er gravid men kender godt følelsen.. hehe

Anmeld

7. december 2010

Bruus

betiinsen skriver:

Taak søde Og ja, hihi, det er ikke sådan med den juletid. Glæder mig til at der ikke er nogen tvivl længere, og alle kan se det med sikkerhed 

Anmeld

7. december 2010

JuelZ

ejj sys slet ikke det ligner lidt for mange julekager :') meget tydeligt at der er en lille bebs... Tillykke med det ihvertfald og rigtig fin mave du har allerede nu glæder jeg mig til at se hvordan min mave ser ud i uge 13

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

Du er da fiiin! Du ser gravid ud. Ikke bare som om du har spist for mange julekager. Det stadie er jeg på.. Håber snart det er slut!

Anmeld

7. december 2010

Maja!

sikke en fin mave syntes bestemt heller ikke det ligner, for mange julekager.. men en fin lille baby bule..

Anmeld

7. december 2010

ulleby

Mette:)) skriver:

Tog billedet med min iPhone, og kan ikke finde ud af at rotere det, da den skriver at billedet er skrivebeskyttet? Håber i kan bære over med det

Synes man begynder at ku se det rigtigt nu, selvom det måske stadig for andre, som ikke kender mig, kan se ud som om jeg har fået et par julekager for meget

Syntes du ser rigtig fin gravid ud - så spændende

Anmeld

7. december 2010

malenecl

Mette:)) skriver:

Det er en rigtig fin mave du har fået dig

Anmeld

7. december 2010

Bruus

betiinsen skriver:

Orrh jarh manner!! Så så jeg lige din super flotte mave i 14+0! Hvor er den bare sååå fin!! Imponerende flot når du ikke er længere henne. Jeg er lidt misundelig

Anmeld

7. december 2010

Bruus

tjm skriver:

ejj sys slet ikke det ligner lidt for mange julekager :') meget tydeligt at der er en lille bebs... Tillykke med det ihvertfald og rigtig fin mave du har allerede nu glæder jeg mig til at se hvordan min mave ser ud i uge 13

Hihi, det er jeg glad for at høre du ikke synes jamen det er bare så spændende at opleve sin mave vokse. Det kan kun gå for langsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.