mavebilleder 34+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2010

blomst84

Så er det vidst på tide at jeg ligger nogle nye billeder op vægten siger + 20 kg, og det begynder at blive tungt nu.. min bækkenløsning er meget slem og kan næsten ikke gå mere... men med 5 uger til termin så skal det nok gå  Lillepigen har igen igen igen  fået nyt navn og skal hedde Sofia My.. og det er FAST!!!!!

Billederne er lidt redigeret med farve osv.... ren tidsfordriv  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Marco2

Hvor er du flot gravid.

Men man kan da slet ikke se hvor de 20+ kilo sidder henne. Dem bærer du godt nok flot.

Hvilke navne har i så forkastet i processen?

AG

Anmeld

7. december 2010

Sofia

Sikke nogle flotte flotte billeder Nu er der ikke lang tid igen hva?? SPÆNDENDE!! Glæder mig sådan til at følge alle jer der føder nu her inden længe...knus

Anmeld

7. december 2010

DK

Så fiiint navn til prinsessen. Og super smukke billeder. Jeg kan rigtig godt lide det med hunden!

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Marco2 skriver:

Hvor er du flot gravid.

Men man kan da slet ikke se hvor de 20+ kilo sidder henne. Dem bærer du godt nok flot.

Hvilke navne har i så forkastet i processen?

AG

1000 tak føler mig dog ikke så let og elegant mere... ! Uha vi har været igennem mange navne.. Først Cecilie, så Nicoline, derefter Sofie, så blev det Celine og Celina, men nu er vi endelig blevet enige om Sofia My. Kæresten har hele tiden kaldt hende for lille My, så det måtte vi have med Sofia har hele tiden været min foretrukne og endelig blev manden overtalt

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Sofia skriver:

Sikke nogle flotte flotte billeder Nu er der ikke lang tid igen hva?? SPÆNDENDE!! Glæder mig sådan til at følge alle jer der føder nu her inden længe...knus

Ja er bare så spændt så spændt tænker bare baby, fødsel, baby, fødsel hele tiden!!! Men vil helst vente til efter nytår.. Men ve hun ud ja så er det jo bare sådan glæder mig også til at de første FB og baby billeder tikker ind her meget snart bliver spændende at følge hele terminslisten

Anmeld

7. december 2010

blomst84

DK skriver:

Så fiiint navn til prinsessen. Og super smukke billeder. Jeg kan rigtig godt lide det med hunden!

1000 tak ja hundene vil være med til det hele, de tror endda at børneværelset er til dem!!! De vil ligge på tæpper og gnave i alle bamserne!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.