Tasken!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2010

blomst84

Så hedder det snart uge 36 for mit vedkommende og jeg elsker jo at være i hos tid med alt! Men hvad med den taske til hospitalet? Ved godt der findes 100 spørgsmål om det herinde, men mangler en slags liste over, hvad jeg skal tage med både til lillepigen, til mig selv og manden nogen gode forslag? Knus Sabrina, der er ved at sprænge af forventning!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Diana...

Hvor skal du føde henne, undskyld hvis du har skrevet det et sted men jeg en spade til at huske sådan noget. 

Altså nu jeg jo anden gangs fødende og må kun være på sygehuset i 4 timer når jeg har født så det er jo begrænset hvor meget jeg skal have med til mig selv og manden. 

Har du ikke fået en liste fra dit sygehus om hvad man skal tage med? Det har jeg fået fra silkeborg sygehus, men det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus. 

Men det jeg sådan lige husker i hoved er trusser til dig selv lidt store skal de være pga af det STORE bin du får på. Og en babydyne. Men jeg skal lige prøve at finde vores liste frem fra sygehuset senere. 

Knus Diana 

Hov og selvfølgelig varmt tøj osv til den lille bebs. 

Anmeld

7. december 2010

piadas

Hmmm, har tænkt lidt det samme, så jeg ser lige med!  Jeg må indrømme, jeg ikke rigtig kan huske det!

Jeg kan huske, at jeg havde fået at vide, at man skulle tage chokolade med, så man kunne spise det og få noget ekstra energi, hvis fødslen trak ud, men jeg havde bare overhovedet ikke lyst til chokoladen, så jeg fik den aldrig spist!

Ellers er det vel toiletsager, ekstra tøj til sig selv og det tøj, som baby skal have på hjem. Autostolen/liften som baby skal fragtes hjem i + selvfølgelig dyne/voksipose.

Kamera!!! Vel det allervigtigste! Mobiltlf. og lader til både mobilos og kamera. Tænk at løbe tør for strøm!

Ellers kan jeg ikke lige komme på noget, for der er jo bleer til baby og bind til dig på sygehuset...men der er sikkert nogen, der kan komme i tanke om mere!

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Fandt lige listen med det samme, men det er jo som sagt til silkeborg sygehus. 

* Vandrejounal

* Toiletsager inkl. læbepomade

* Bekvemt tøj til hele indlæggelsen

* Til barnet: Tøj og dyne + 2 dynebetræk. Der er bleer til barnet i afdelingen.

* Fotoudstyr

* CD'er

* Mobiltelefon

* Kontanter til køb af mad til faderen

* Frugt, chokolade etc. 

Håber den kunne hjælpe lidt. 

Knus

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Jamen jeg skal føde på Hvidovre må høre JM om sådan en liste, ville da være ret smart! Men jeg tænker vel også amme bh, ammeindlæg osv? Eller er det noget hospitalet sørger for? Men et sæt tøj til baby er vel fint, da de har hospitalets på ellers... Undskyld de mange spørgsmål men er så spændt på det hele

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Diana... skriver:

Fandt lige listen med det samme, men det er jo som sagt til silkeborg sygehus. 

* Vandrejounal

* Toiletsager inkl. læbepomade

* Bekvemt tøj til hele indlæggelsen

* Til barnet: Tøj og dyne + 2 dynebetræk. Der er bleer til barnet i afdelingen.

* Fotoudstyr

* CD'er

* Mobiltelefon

* Kontanter til køb af mad til faderen

* Frugt, chokolade etc. 

Håber den kunne hjælpe lidt. 

Knus

1000 tak den er virkelig god den liste!! Så kan jeg begynde at pakke lidt!!

Anmeld

7. december 2010

Diana...

blomst84 skriver:

Jamen jeg skal føde på Hvidovre må høre JM om sådan en liste, ville da være ret smart! Men jeg tænker vel også amme bh, ammeindlæg osv? Eller er det noget hospitalet sørger for? Men et sæt tøj til baby er vel fint, da de har hospitalets på ellers... Undskyld de mange spørgsmål men er så spændt på det hele

Ja amme bh ville jeg også tage med, jeg måtte ned i hospitals koisken og købe en ammebh fordi det havde jeg ikke tænkt på. 

Anmeld

7. december 2010

Mettemus

Jeg læste i en anden tråd om emnet om en som anbefalede mønter, fordi faren til barnet havde fået et akut behov for en cola under fødslen som var midt om natten - se dét synes jeg var et godt råd og det havde jeg overhovedet ikke selv tænkt på!

Anmeld

7. december 2010

Mettemus

Hov - mønter til en automat, det gav vist ikke sig selv.

Havde forresten ikke set Diana havde skrevet det allerede

Anmeld

12. december 2010

AA10

blomst84 skriver:

jeg skal også føde på hvidover og du kan finde listen på deres hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.