Stjålet barnevogn foran Jensens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.182 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg er chokeret!!

Min veninde ringede i lørdags, og fortalte mig at hende og hendes mor havde været på Jensens bøfhus sammen med hendes lille søn på et par mdr. De havde stillet barnevognen ude foran, da man ikke må tage den med ind.

Da de kom ud efter 2 timer var barnevognen væk!!!

Jeg er målløs over at man kan finde på at rende med en barnevogn der står placeret foran en resturant!!!

Nå men nu er hun jo helt ude af den, og har fået af vide af sit forsikringsselskab at de ikke dækker tabet af barnevognen?!

Det lyder jo helt hen i vejret i mine ører... Plejer indboforsikringen ikke at dække i sådan et tilfælde?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Siljesmor

Jo, det burde forsikringen at dække.. Men hvis hendes selvrisiko overstiger vognens værdi, så får hun ikke nogen penge. Rigtig træls for din veninde - og ja, det er møgfrækt at snuppe den barnevogn... 

Anmeld

7. december 2010

BinaMor

er det ikke ligesom man skal låse døren ind til huset elleres gælder der ikke ved indbrud? at man skal låse barnevognen måske? åndssvagt, sys hun skal på dem på dørene indtil de blir trætte af hende.

og hvor tamt at stjæle en barnevogen. det var dog det laveste

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Siljesmor skriver:

Jo, det burde forsikringen at dække.. Men hvis hendes selvrisiko overstiger vognens værdi, så får hun ikke nogen penge. Rigtig træls for din veninde - og ja, det er møgfrækt at snuppe den barnevogn... 

Det er en Emmaljunga barnevogn.

Jeg skal da lige nævne det for hende, at hun skal kontakte dem igen.

Tak for dit svar.

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

er det ikke ligesom man skal låse døren ind til huset elleres gælder der ikke ved indbrud? at man skal låse barnevognen måske? åndssvagt, sys hun skal på dem på dørene indtil de blir trætte af hende.

og hvor tamt at stjæle en barnevogen. det var dog det laveste

Jo, det mener jeg også at have hørt et sted, men så igen: det kan da bare ikke være rigtigt, at der kun bliver dækket hvis tingene er låst inde...

Ja, det er VIRKELIG godt nok at skrabe bunden, når man ligefrem vælger at stjæle en barnevogn - også et sted som der hvor hendes blev nappet.... Der går jo mennesker forbi hele tiden. Det må være en uden samvittighed.

Anmeld

7. december 2010

pussepige

Vi fik stjålet vores barnevogn godt nok fra vores garage men den var altså ik låst.. Men da det er privat grund og folk ingenting har at gøre her så fik vi da pengene fra forsikringen..Vi har så indbo uden selvrisiko synes jeg er bedst når man har børn.

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

pussepige skriver:

Vi fik stjålet vores barnevogn godt nok fra vores garage men den var altså ik låst.. Men da det er privat grund og folk ingenting har at gøre her så fik vi da pengene fra forsikringen..Vi har så indbo uden selvrisiko synes jeg er bedst når man har børn.

Indbo uden selvrisiko - er det så ikke en tårnhøj pris i betaler i forsikring?

Jeg prøver altså lige at ringe til hende, og nævne disse ting for hende..... Hun er jo helt ude af den, mest fordi det har kostet dem rigtig mange penge, både med barnevogn, dyne, madras, lift osv.

Anmeld

7. december 2010

pussepige

Anonym skriver:

Indbo uden selvrisiko - er det så ikke en tårnhøj pris i betaler i forsikring?

Jeg prøver altså lige at ringe til hende, og nævne disse ting for hende..... Hun er jo helt ude af den, mest fordi det har kostet dem rigtig mange penge, både med barnevogn, dyne, madras, lift osv.

Vi betaler 2350 kr om året og hvor indbosum er dækket op til 820000 kr..

Vi meldte det til politiet dengang og fik en kvittering på det at det var meldt den sendte vi med ind til forsikringen og fik dækket alt fra vogn til madras og dyne. Tror det løb op i 7700 kr i alt..

Anmeld

7. december 2010

Mette.

Anonym skriver:

Jeg er chokeret!!

Min veninde ringede i lørdags, og fortalte mig at hende og hendes mor havde været på Jensens bøfhus sammen med hendes lille søn på et par mdr. De havde stillet barnevognen ude foran, da man ikke må tage den med ind.

Da de kom ud efter 2 timer var barnevognen væk!!!

Jeg er målløs over at man kan finde på at rende med en barnevogn der står placeret foran en resturant!!!

Nå men nu er hun jo helt ude af den, og har fået af vide af sit forsikringsselskab at de ikke dækker tabet af barnevognen?!

Det lyder jo helt hen i vejret i mine ører... Plejer indboforsikringen ikke at dække i sådan et tilfælde?!

Du burde altså dække, hvis vognen har været låst med en godkendt lås. Men generelt får du intet dækket hvis tingene ikke har været forsvarligt låst.

Man får heller ikke dækket cykel tyveri, hvis cyklen ikke er låst med en godkendt lås. Jeg håber hun får styr på det og får dækning for den. Det er godt nok en super træls situation og super lavt af folk at stjæle en barnevogn. 

Anmeld

7. december 2010

Siljesmor

Det burde også være dækket, selvom den ikke er låst.. Så er det det man kalder et simpelt tyveri - ligesom hvis man får stjålet sin taske, jakke, sportstaske osv. Det er indbo som er opbevaret udenfor eller i uaflåste bygninger, garager osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.