Forandring forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2010

Anonym trådstarter

Tænkte jeg hellere måtte vælge en diskret overskrift. Her til aften da min kæreste og jeg havde sex, kom der noget mærkeligt hvidt udflåd fra mig ud på hans pik. Har aldrig nogensinde set det se sådan ud før. Altså det var bare nærmest helt hvidt. Ikke klumpet eller noget. (Og nej, det var ikke hans sæd, det var noget der kom fra mig, haha. Han var heller ikke kommet endnu). På samme tid har jeg opdaget, at min tis lugter lidt underligt for tiden. Det er svært at forklare hvordan. Det lugter ikke af tis, og det er heller ikke fordi det lugter fisket som det kan gøre, hvis man har svamp. Det lugter bare lidt mærkeligt og anderledes end det plejer. Hvad tror i det kan skyldes? Har ikke umiddelbart symptomer på svamp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mumto3

Er du gravid? Det forandre jo skede-sekretet en hel del, og man får meget mere af det!

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Er du gravid? Det forandre jo skede-sekretet en hel del, og man får meget mere af det!

Det tror jeg ikke, men er i gang med at prøve. Tror dog det er usansynligt.. Min mens sluttede i torsdags

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tænkte jeg hellere måtte vælge en diskret overskrift. Her til aften da min kæreste og jeg havde sex, kom der noget mærkeligt hvidt udflåd fra mig ud på hans pik. Har aldrig nogensinde set det se sådan ud før. Altså det var bare nærmest helt hvidt. Ikke klumpet eller noget. (Og nej, det var ikke hans sæd, det var noget der kom fra mig, haha. Han var heller ikke kommet endnu). På samme tid har jeg opdaget, at min tis lugter lidt underligt for tiden. Det er svært at forklare hvordan. Det lugter ikke af tis, og det er heller ikke fordi det lugter fisket som det kan gøre, hvis man har svamp. Det lugter bare lidt mærkeligt og anderledes end det plejer. Hvad tror i det kan skyldes? Har ikke umiddelbart symptomer på svamp..

Du kan gå rundt med en uopdaget blærebetændelse, som måske har smittet lidt opad i skeden også.
Så kan skeden reagere ved at lave noget ekstra og anderledes sekret for at beskytte sig.
Så hvis jeg var dig, ville jeg nok lige aflevere en urinprøve til lægen, så den kan blive testet for bakterier og få taget en prøve for svamp eller katar i skeden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.