hvornår kan jeg blive gravid igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Drømmen <3

Heej Piger!

jeg har lige noget jeg gerne vil spørger om .

jeg have en tidlig abort for 2 måneder siden, jeg blødte længe der efter. men så snart det stoppede har mig og kæresten prøvet igen. jeg burde have haft min mens igår men den er ikke kommet. og der heller ik rigtig nogen tegn på at den kommer. kan jeg være gravid igen ?? de sidste par dage har jeg haft sådan noget hvid slim og mine trusser er våde nogen gange lidt mærkeligt det har jeg ik prøvet før når jeg skal til at have mens at der kommer nogen slim agtig der? kan jeg være gravid eller er min mens bare bare ikke normal endnu. jeg tør ikke teste endnu   kram her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Muffinmus

Jamen du kan jo ikke vide noget før du tager en test:-)

Jeg nåede aldrig at få emns efter min sidste abort, så det kan man sagtens opleve, ,en samtidog kan du også opleve at du er flere uger forinkste mens mæssigt.

Hvor længe blødte du??

Anmeld

6. december 2010

signe.

der kan godt være lidt ureglmæsigheder i din cyklus efter en abort... Jeg fødte i uge 24 og fik at vide at selvom min dreng overlevede, så så min krop det stadig som en abort, så den var helt f*ucked op længe efter.. men prøv og vent en lille uges tid, og hvis din mens ikke er kommet så prøv og test jeg krydser fingre for at den er der

Anmeld

6. december 2010

Drømmen <3

jeg blødte ca i 2 uger efter jeg fik at vide der ikke var noget i mig mere.

taak for det det håber jeg også. vil virkelig gerne være mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.