Vinterjakke til store mavser sælges. Jeg har to :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Laura25

Hej piger. Er der nogle af jer der mangler en vinterjakke med plads til maven? Jeg har selv købt denne (den er kun brugt to gange) men har nu fået en anden ventejakke i gave. Derfor sælger jeg denne flotte St. Martins jakke. Jakken er ikke en egentlig ventejakke men er med sin ballonformede facon perfekt til os med gravide maver (også de store af slagsen). Den har mange smukke detaljer (bl.a. bælte under brystet og broderi på ryggen). Jakken er en str. S, men kan sagtens bruges af en M og en meget gravid pga. faconen.

SOM NY, kun brugt 2 gange!

Nypris er 899,- KOM MED ET BUD :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Lulle25

Hej hvad tænkte du på af pris? mvh Louise

Anmeld

7. december 2010

Laura25

Hej Louise

Jeg tænker omkring 300-400Kr i en hurtig handel, dvs. under halv pris. Pengene fra jakken skal bruges på julegaver, så jeg er interesseret i at få den solgt i en fart.

Mvh Laura

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Ej hvor er den fed. ØV at man ikke er så lille 

Anmeld

7. december 2010

Laura25

Diana... skriver:

Ej hvor er den fed. ØV at man ikke er så lille 

Jeg synes også den er super fed. Har desværre kun den ene - men den er stor i størrelsen.

Anmeld

7. december 2010

Sofia

Uh den ville jeg gerne have, men er bange for jeg kommer til at fryse i den når der ikke er lange ærmer, for det er der ikke vel? Hvad er den lavet af?

Anmeld

7. december 2010

Laura25

Sofia skriver:

Uh den ville jeg gerne have, men er bange for jeg kommer til at fryse i den når der ikke er lange ærmer, for det er der ikke vel? Hvad er den lavet af?

Hej Sofia.

Håber du og mavsen har det godt- vokser din mave også helt vildt?!. Den har 3/4 ærmer ja, men den er rigtig varm alligevel. Hvis du har vanter på og en langærmet (ja ok..) så tror jeg ikke du kommer til at fryse.

Jakken er lidt dyne-agtig at mærke på og rigtig lækker og vamset. Den er lavet af bomuld og polyester og er foret med 100% polyester. Håber du kan bruge det til noget.

Anmeld

7. december 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Hej Sofia.

Håber du og mavsen har det godt- vokser din mave også helt vildt?!. Den har 3/4 ærmer ja, men den er rigtig varm alligevel. Hvis du har vanter på og en langærmet (ja ok..) så tror jeg ikke du kommer til at fryse.

Jakken er lidt dyne-agtig at mærke på og rigtig lækker og vamset. Den er lavet af bomuld og polyester og er foret med 100% polyester. Håber du kan bruge det til noget.

Jeg synes den er rigtig rigtig fin men er bange for jeg må have fat i en med lange ærmer, jeg fryser helt tosset for tiden Min mave vokser også bare ja.. Når nu du er på plads i den nye lejlighed og jeg er ovre eksamen, skal vi så ikke mødes til en kaffe eller noget, jeg er HELT færdig 12. januar

Anmeld

7. december 2010

Laura25

Sofia skriver:

Jeg synes den er rigtig rigtig fin men er bange for jeg må have fat i en med lange ærmer, jeg fryser helt tosset for tiden Min mave vokser også bare ja.. Når nu du er på plads i den nye lejlighed og jeg er ovre eksamen, skal vi så ikke mødes til en kaffe eller noget, jeg er HELT færdig 12. januar

Det er bare helt i orden. Er I mon kommet godt på plads i jeres nye hjem? Vi har lang vej endnu, men hver dag sker der lidt- dejligt endelig at kunne bygge rede. Jeg glæder mig til at vi får pakket alle kasserne ud og at møblerne får faste pladser, for så skal der baby-shoppes AMOK! Er I kommet langt med alle indkøbene?

Det kunne da være super hyggeligt at mødes til kaffe efter jul- det vil jeg glæde mig til. Pøj pøj med eksamens-balladen. Jeg er sikker på du klarer det med BRAVOUR!

Anmeld

8. december 2010

Laura25

Slet ingen interesserede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.