Gud giv mig styrke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. december 2010

L-Mortil3

Nu har Liam været syg onsdag-torsdag-fredag med hæj feber og var hjemme og ville KUN mig, så brød der tonsvis af skoldkopper frem Lørdag og Søndag, nu er de nogenlunde fremme som blærer allesammen, og dælme om han så ikke idag mandag reder sig en kæmpe omgang bræksyge!

NU går jeg dælme snart ud og graver mig et hul i haven!! Den stakkels lille bøf vil KUN sin mooooar, og moooar er SÅ træt og har så ondt i sit bækken grundet graviditeten, og så vil han bare bæres, bæres, bæres, vugges, synges for, knuses og elskes... Årh!

Jeg ELSKER min dreng, lad mig understrege det! Men for søren hvor mor og søn trænger til lidt medgang nu!!

Andre der er sygdomsramte i denne kolde tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

NinaNymannMadsen

asta lagde sig syg med en virus der florere lige pt med opkast. ingen feber, lørdag får jeg den, og vupti lørdag nat vågner kenneth og har den også. så vi alle tre ret sølle lige nu, dog er opkasten væk, asta har lidt tynd mave og hoster rigtig meget, jeg har så lidt ondt i maven hvis jeg spiser noget, men skal jo spise så må tag noget der er let, og kenneth er vidst helt frisk igen.

håber da snart han bliver frisk igen, det lyder som en rigtig hård omgang hvertfald.

Anmeld

6. december 2010

Maise

sender dig en kæmpe

Må dælme være hårdt når du er gravid og Træææææææt som en i helvede. Clara havde 3 snotrunder og en halsvirus på 6 uger, yrk det har været nogle hårde nætter. nu er det tænderne der driller nr 6 og7 er på vej, de bryder igennem lige om snart.

jeg var til julefrokost lørdag og sov ude og kom først hjem middag næste dag. siden har hun været omklamrende indimellem, ville bæres, nusses osv.bliver bare så træt i kroppen af at bære og sveder, pruuha.

ser ikke frem til vacc. d. 16. og vuggestuestart d. 3 januar, så kommer huun sikkert hjem med alt mulig godt snask. hmmm men en ting er sikkert. Jeg skal ikke have barn syg hver gang - nix.

god bedring med lillemanden. skal i have en bøf eller bøfinde ??

Anmeld

6. december 2010

Diana...

Ej hold da op han får da lige det hele på en gang stakkels lille dreng ja og jer .

Håber snart han er frisk igen. 

Anmeld

6. december 2010

Vidunderligeunger

fra svigerdatter!!!

Anmeld

6. december 2010

Tdittmann

Herhjemme er Anders syg han har været syg siden lørdag med feber hvor er det dog svært når de ikke kan sige hvor det gør ondt henne eller hvordan de har det.

Her til aften kommer min mellemste pige på 6 år og har ondt i halsen, hovedet, maven og er snotforkølet - så jeg venter og ser i morgen om hun skal i skole eller ej.

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Line&Liam skriver:

Nu har Liam været syg onsdag-torsdag-fredag med hæj feber og var hjemme og ville KUN mig, så brød der tonsvis af skoldkopper frem Lørdag og Søndag, nu er de nogenlunde fremme som blærer allesammen, og dælme om han så ikke idag mandag reder sig en kæmpe omgang bræksyge!

NU går jeg dælme snart ud og graver mig et hul i haven!! Den stakkels lille bøf vil KUN sin mooooar, og moooar er SÅ træt og har så ondt i sit bækken grundet graviditeten, og så vil han bare bæres, bæres, bæres, vugges, synges for, knuses og elskes... Årh!

Jeg ELSKER min dreng, lad mig understrege det! Men for søren hvor mor og søn trænger til lidt medgang nu!!

Andre der er sygdomsramte i denne kolde tid??

Nååååh....lille mand da!!! Piv det er da slet ikke rart! Vi er ikke sygdomsramte (7-9-13), men til gengæld har jeg en ekstremt morsyg datter lige nu. Det er ret slemt... hun vil INGEN udover mig. Og jeg må ikke vige fra hendes side. (Så godt jeg ikke har Roskilde-syge eller diarre lige nu, som mange har). Så...det bøvler vi lidt med! Det er også hårdt at være mor herhjemme lige nu. Støn....! 

Men rigtig god bedring til jer!!

Anmeld

6. december 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

sender dig en kæmpe

Må dælme være hårdt når du er gravid og Træææææææt som en i helvede. Clara havde 3 snotrunder og en halsvirus på 6 uger, yrk det har været nogle hårde nætter. nu er det tænderne der driller nr 6 og7 er på vej, de bryder igennem lige om snart.

jeg var til julefrokost lørdag og sov ude og kom først hjem middag næste dag. siden har hun været omklamrende indimellem, ville bæres, nusses osv.bliver bare så træt i kroppen af at bære og sveder, pruuha.

ser ikke frem til vacc. d. 16. og vuggestuestart d. 3 januar, så kommer huun sikkert hjem med alt mulig godt snask. hmmm men en ting er sikkert. Jeg skal ikke have barn syg hver gang - nix.

god bedring med lillemanden. skal i have en bøf eller bøfinde ??

Det er en lille herrebøf

Puha, institutions start, glæd dig (nooooo!) Liam har været syg med det ene pjank efter det andet siden opstart, dog eeelsker han DP!

Herhjemme er det åbenbart morens åbenlyse opgave at tage ALLE sygedage, ligegyldigt hvordan man har det MÆND

Anmeld

6. december 2010

L-Mortil3

Astasmor skriver:

asta lagde sig syg med en virus der florere lige pt med opkast. ingen feber, lørdag får jeg den, og vupti lørdag nat vågner kenneth og har den også. så vi alle tre ret sølle lige nu, dog er opkasten væk, asta har lidt tynd mave og hoster rigtig meget, jeg har så lidt ondt i maven hvis jeg spiser noget, men skal jo spise så må tag noget der er let, og kenneth er vidst helt frisk igen.

håber da snart han bliver frisk igen, det lyder som en rigtig hård omgang hvertfald.

Puha, DET kunne jeg forestille mig var strenge, alle på en gang

Anmeld

6. december 2010

L-Mortil3

Diana... skriver:

Ej hold da op han får da lige det hele på en gang stakkels lille dreng ja og jer .

Håber snart han er frisk igen. 

Håber godt nok også snart for ham, det er ovre, det er strenge nok til de små at være syge, men ligefrem på en gang.. suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.