Hvad er den her test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

hejsa

Jeg har idag lavet disse test. Fra jeg havde tisset, og til jeg tissede igen gik der 3 timer og bruger så det urin. Er to dage før forventet mens. Jeg aner en meget utydlig streg, som kom med det samme... men har behov for at få det af eller bekræftet. Skal siges at stregen er en tand mere tydlig i virkeligheden end på billede...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Snefnug1984

Umiddelbart siger jeg da tillykke med den positive test

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

ser 2 streger

tillykke

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Tillykke 

Prøv igen i morgen tidlig eller dagen efter, så skal der nok komme en tydelig streg frem .

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

kan godt se 2 streger. dog er den ene meget utydelig men den er der og det er det der tæller.. så et meget forsigtig tillykke her fra.

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

hejsa

Jeg har idag lavet disse test. Fra jeg havde tisset, og til jeg tissede igen gik der 3 timer og bruger så det urin. Er to dage før forventet mens. Jeg aner en meget utydlig streg, som kom med det samme... men har behov for at få det af eller bekræftet. Skal siges at stregen er en tand mere tydlig i virkeligheden end på billede...

jeg ser os 2 streger, de er ihvertfald mere tydelige end den jeg havde som den 1 jeg tog..

så et forsigtigt tillykke herfra :-)

Anmeld

6. december 2010

businesstigger

Så længe stregen er kommet inden for få min så vil jeg sige tillykke med de positive tests!

Anmeld

6. december 2010

KajaHH

Tillykke,jeg ser 2 streger

Anmeld

6. december 2010

NessaXenia

altså hvis nr 2 streg er kommet inden for tiden der står på pakken, så er den god nok  forsigtigt tillykke..

Anmeld

6. december 2010

Noneother

Den ligner min første test. Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.