En uge til testdag og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Mullefisen2011

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro eller håbe mere..

Jeg prøver så vidt muligt at lave en masse andet så jeg ikke tænker for meget over tingene, men blir konstant afbrudt af diverse symptomer.. Fredag havde jeg jo en blanding af mens smerter og Ægløsningssmerter, som bekymrede mig lidt.. men de er væk  nu..

Idag er jeg bare så mega øm i min mave og underliv og brysterne er bare ømme, og den kvalme, den sniger sig ind på mig i tide og utide.. Og så er jeg jo bare oppustet så jeg ikke kan være nogen steder..

Jeg har sådan en underlig mavesmerte, som minder om mens smerter men alligevel ikke... Dybt underligt..

Ved snart ikke hvad jeg skal tro eller håbe tøser..

Lige et udbrud herfra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Sofia

Jeg krydser masser af fingre for en postiv test til dig

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Mullepigen86 skriver:

Jeg prøver så vidt muligt at lave en masse andet så jeg ikke tænker for meget over tingene, men blir konstant afbrudt af diverse symptomer.. Fredag havde jeg jo en blanding af mens smerter og Ægløsningssmerter, som bekymrede mig lidt.. men de er væk  nu..

Idag er jeg bare så mega øm i min mave og underliv og brysterne er bare ømme, og den kvalme, den sniger sig ind på mig i tide og utide.. Og så er jeg jo bare oppustet så jeg ikke kan være nogen steder..

Jeg har sådan en underlig mavesmerte, som minder om mens smerter men alligevel ikke... Dybt underligt..

Lige et udbrud herfra!!!

Jeg krydser også fingre for dig .

Ved, det er svært, men prøv om du ikke kan glemme de såkaldte symptomer. Det er så let at blive skuffet .

Anmeld

6. december 2010

Mullefisen2011

SeptemberBaby skriver:

Jeg krydser også fingre for dig .

Ved, det er svært, men prøv om du ikke kan glemme de såkaldte symptomer. Det er så let at blive skuffet .

Ved hvor skuffet jeg kan blive.. Så det er jeg ikke i tvivl om.. også derfor jeg et sted slet ikke tror på den  Jeg prøver konstant at glemme alt det her, men min krop mener åbenbart noget andet.

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Mullepigen86 skriver:

Ved hvor skuffet jeg kan blive.. Så det er jeg ikke i tvivl om.. også derfor jeg et sted slet ikke tror på den  Jeg prøver konstant at glemme alt det her, men min krop mener åbenbart noget andet.

krydser fingre for at den er der

Anmeld

6. december 2010

CamillaValby

Mullepigen86 skriver:

Lige et udbrud herfra!!!

uhh søde, jeg kender de tanker al al al for godt.

Du har kortere til testdag end jeg.

Som du selv skriver så prøv at lade hver med at tænke på symptomer, for de dumme homoner mm. vi får plus psyken kan spille et pus. MEN MEN MEN det er vores tur nu, så jeg håber at du om en lille uge kan fortælle os (MIG) om de to dumme streger som vi higer efter.

Jeg

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Mullepigen86 skriver:

Kan godt forstå dig!! 

Anmeld

6. december 2010

Mullefisen2011

Hvor er i søde tøser.. Jeg aktiverer mig bedst muligt for ikke at tænke over tingene.. Men kroppen viser mig åbenbart noget andet ..

Har i prøvet at have sådan en stikken/brændende fornemmelse i underlivet?? og sådan (undskyld) sjat tisse hele tiden ??

Ihh søde Camilla.. du kan tro det er vores tur snart .. kunne være hyggeligt

Anmeld

6. december 2010

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Lige et udbrud herfra!!!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anmeld

6. december 2010

Mullefisen2011

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hvor er du sød  Håber de mens lignende smerter jeg har lige nu forsvinder igen...  De bekymrer mig lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.